Российский экипаж теплохода «Борис Лавров» намерен через суд взыскать зарплату

Российский экипаж теплохода «Борис Лавров» готовит иски в суд, чтобы добиться выплаты долга по зарплате, который составляет 40 тысяч долларов, сообщил во вторник председатель Дальневосточной региональной организации Российского профсоюза моряков (ДВРО РПСМ) Николай Суханов.
 
Пятнадцать моряков этого судна, принадлежащего по информации РПСМ мальтийскому судовладельцу, уже несколько раз за последние месяцы, начиная с ноября 2009 года, обращались в профсоюз за помощью в выплате долга по зарплате. Из китайского порта Тяньцзинь и южнокорейского порта Чанхан моряки писали в РПСМ и прокуратуру с просьбой разобраться в сложившейся ситуации и наказать виновных. Экипаж судна — 15 российских моряков, жителей Приморского края. В феврале моряки намеревались начать забастовку и блокировать выгрузку судна в порту Владивосток. Однако часть долга морякам погасили, когда судно стояло в южнокорейском порту Пусан, и экипаж от этой меры отказался.
 
«Сегодня ко мне пришли моряки, они пишут заявления. Юрист профсоюза передаст иски в Находкинский городской суд», — сказал Суханов, добавив, что экипаж во вторник вступил в Российский профсоюз моряков.
 
«Часть моряков решила списаться с „Бориса Лаврова“ из-за нерегулярной выплаты зарплаты», — сказал он.
 
Теплоход в настоящий момент находится в порту Находка Приморского края.

РИА НОВОСТИ 

15:18, 02.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Российский экипаж теплохода «Борис Лавров» намерен через суд взыскать зарплату

look at here now 30.12.2019, 22:36

I just want to tell you that I'm beginner to blogging and absolutely enjoyed your page. Very likely I’m likely to bookmark your website . You definitely have fabulous writings. Many thanks for sharing with us your web site.

Gabriela Kindrick 13.01.2020, 08:51

I could not resist commenting. Perfectly written!

Harley Renigar 14.01.2020, 02:46

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Cheers.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:50

This is a topic that is near to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:18

I blog quite often and I truly thank you for your information. Your article has really peaked my interest. I'm going to take a note of your blog and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed as well.

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:47

There's definately a lot to know about this topic. I really like all the points you made.

Page Petriccione 06.03.2020, 13:31

Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes that produce the largest changes. Thanks for sharing!

achat fichier email 07.03.2020, 05:47

Howdy! This post could not be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he'll have a good read. Thank you for sharing!

Lovella Luckadoo 09.03.2020, 07:45

There's certainly a lot to learn about this subject. I really like all of the points you made.

see post 10.03.2020, 12:08

I just want to mention I'm very new to blogs and honestly loved you're blog. Most likely I’m likely to bookmark your website . You actually come with incredible well written articles. Thanks for sharing your blog site.

Onpassive mexico 13.03.2020, 09:31

Having read this I thought it was rather informative. I appreciate you spending some time and energy to put this informative article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS