24 тонны некачественных сушеных морепродуктов изъяли на складах Владивостока

Управлением Россельхознадзора по Приморскому краю пресечена реализация крупной партии сушёной рыбопродукции китайского производства неподтверждённой безопасности и качества. Вся продукция изъята. Возбуждено два административных производства.

В ходе совместной с прокуратурой Владивостока проверки, на двух складах, расположенных по улице Снеговая во Владивостоке, обнаружено 24,5 тонны сушёной рыбопродукции, в основном это камбала, янтарная рыба, стружка кальмара, всё китайского производства.

Пищевая продукция хранилась в антисанитарных условиях – на полу грязь, мусор, автомобильное масло, грязные, немытые длительное время стены, рядом с продукцией хранились автомобильные покрышки, использованные коробки, ящики, тазы и прочие бытовые отходы. Несколько десятков килограммов рыбы хранилось с уже видимыми явными признаками недоброкачественности.

Как во время проверки, так и после её окончания, владельцы продукции так и не смогли представить ветеринарно-сопроводительные документы, подтверждающие её происхождение, безопасность и качество, сославшись на их утерю.

В настоящее время по выявленным нарушениям ветеринарно-санитарных норм возбуждено два административных производства.

Россельхознадзор Приморья

16:34, 03.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → 24 тонны некачественных сушеных морепродуктов изъяли на складах Владивостока

you could try here 31.12.2019, 01:23

I just want to tell you that I am beginner to weblog and certainly savored your web blog. Probably I’m likely to bookmark your site . You certainly have terrific article content. Bless you for sharing your web site.

Brigette Dwight 13.01.2020, 08:10

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read content from other writers and use something from other websites.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:09

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little homework on this. And he in fact bought me dinner due to the fact that I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this topic here on your web page.

Merle Bartosz 15.01.2020, 19:46

You're so interesting! I don't believe I've truly read through anything like that before. So good to find somebody with some genuine thoughts on this subject. Really... many thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the web, someone with some originality.

Kimberli Tompson 16.01.2020, 03:13

It’s nearly impossible to find educated people about this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

additional info 18.01.2020, 01:20

I just want to mention I am just all new to blogging and actually liked you're blog. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You actually come with superb articles. Kudos for sharing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:01

Aw, this was an incredibly nice post. Spending some time and actual effort to produce a really good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get anything done.

fichier qualifié 05.03.2020, 11:18

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am going through issues with your RSS. I don’t know the reason why I cannot join it. Is there anybody else having identical RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

Reynaldo Ghera 06.03.2020, 13:38

Excellent post. I'm dealing with a few of these issues as well...

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:14

Pretty! This has been a really wonderful post. Thanks for providing this information.

Judson Barran 09.03.2020, 16:08

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day. It will always be exciting to read articles from other authors and practice a little something from other websites.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS