Россельхознадзор приостановил ввоз на Колыму 98 тонн импортного мяса

Управление Россельхознадзора по Магаданской области приостановило ввоз на территорию Колымы 98 тонн мясного импорта.

Как сообщили РИА Север ДВ в пресс-службе Управления, партия куриного мяса общим весом 24 т не прошла процедуру оформления ввоза по причине несоответствий в ветеринарных сопроводительных документах. Как выяснилось в ходе разбирательств, груз был отправлен из страны-импортера в адрес одного из магаданских предпринимателей, однако на половине пути изменил получателя, не переоформив документы. 

25 тонн бразильской свинины также не могут быть допущены к реализации на территории Магаданской области до того момента, пока не будет получено официальное подтверждение даты отгрузки товара. 

Также не решена судьба партии свежемороженой свинины из Канады: согласно представленными документам, этот груз весом в 49 т направлялся в порт — Владивосток, но по неизвестным пока причинам оказался в Магадане.

13:11, 04.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Россельхознадзор приостановил ввоз на Колыму 98 тонн импортного мяса

read more 31.12.2019, 04:40

I just want to mention I am newbie to weblog and definitely savored you're blog. Very likely I’m likely to bookmark your site . You really come with terrific well written articles. Thank you for sharing with us your blog site.

Oliva Cazares 16.01.2020, 00:05

Good post. I am facing many of these issues as well...

read the full info here 18.01.2020, 00:28

I just want to tell you that I am beginner to blogging and definitely enjoyed this blog site. Likely I’m likely to bookmark your blog post . You definitely come with exceptional stories. Many thanks for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:42

Pretty! This was an extremely wonderful post. Many thanks for providing this info.

achat base de données b2b 05.03.2020, 13:10

A fascinating discussion is worth comment. I think that you ought to publish more on this subject, it may not be a taboo subject but usually people do not discuss such subjects. To the next! All the best.

Richard Birden 06.03.2020, 13:30

This site definitely has all the information and facts I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

achat base de données b2b 07.03.2020, 05:30

This is a topic that's near to my heart... Cheers! Exactly where can I find the contact details for questions?

Ivan Rayl 09.03.2020, 02:27

Good site you have here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

Bonuses 10.03.2020, 10:12

I simply want to say I am just new to weblog and truly enjoyed your page. Very likely I’m planning to bookmark your website . You certainly come with outstanding posts. Thanks a lot for sharing your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS