«Всеволод Сибирцев» полностью отремонтирован

Крупная рыбацкая плавбаза «Всеволод Сибирцев», 29 января попавшая в аварийную ситуацию в Охотском море, полностью отремонтирована. Из-за крупной неисправности в машинном отделении более месяца назад плавбаза лишилась хода, была вынуждена стоять на якорях у западного побережья Камчатки на траверзе поселка Усть-Большерецк. На судно пришлось доставлять ремонтную бригаду из Владивостока и крупногабаритные запасные части. Они установлены взамен вышедших из строя, «Всеволод Сибирцев» получил ход, что позволяет судну оперативно менять свое местоположение в Охотском море в зависимости от промысловой обстановки. 
 
Пока плавбаза находилась в аварийной ситуации, ее безопасность обеспечивал морской буксир «Справедливый» экспедиционного отряда аварийно- спасательной службы «Приморрыбвода» /Владивосток/. Сегодня «Справедливый» продолжает нести спасательную вахту в Охотском море, сообщил начальник отряда Анатолий Цыганков. В Охотском море в путине по добыче минтая участвуют более 150 траулеров. 
 
Плавбаза «Всеволод Сибирцев» принадлежит Преображенской базе тралового флота /Приморье/. Водоизмещение судна 10200 тонн, экипаж — более 300 человек. Когда плавбаза стояла на якорях возле Камчатки, траулеры доставляли рыбу к ней, база продолжала изготовлять рыбопродукцию, так как на судне работали все механизмы, обеспечивающие жизнедеятельность фабрики. Каждые сутки «Всеволод Сибирцев» принимал с добывающих судов до 300 тонн минтая.

Источник: ИТАР-ТАСС [www.itar-tass.com]

10:35, 05.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → «Всеволод Сибирцев» полностью отремонтирован

go to this site 30.12.2019, 23:19

I just want to tell you that I'm beginner to blogs and definitely savored your blog site. Probably I’m likely to bookmark your site . You really have great articles and reviews. Thanks a lot for sharing your website page.

Stanton Dibartolomeo 14.01.2020, 04:11

Aw, this was an extremely nice post. Taking the time and actual effort to create a great article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don't manage to get anything done.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:15

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post and also the rest of the website is really good.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:37

I seriously love your website... Pleasant colors & theme. Did you create this website yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own website and would like to find out where you got this from or what the theme is called. Appreciate it.

Michell Pescador 15.01.2020, 21:59

I could not refrain from commenting. Exceptionally well written!

Elodia Hedeiros 16.01.2020, 02:01

Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It's always exciting to read through content from other writers and practice something from their web sites.

blog here 18.01.2020, 01:49

I just want to mention I am just new to blogs and certainly liked your web page. Likely I’m planning to bookmark your website . You definitely have terrific writings. Thanks for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:34

Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis. It's always interesting to read through articles from other authors and use something from other sites.

fichier qualifié 05.03.2020, 13:00

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks a lot!

Luther Maletz 06.03.2020, 18:27

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am having issues with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody else having similar RSS issues? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

fichier qualifié 07.03.2020, 02:51

Great info. Lucky me I discovered your website by chance (stumbleupon). I have bookmarked it for later!

Lucretia Biastock 09.03.2020, 15:29

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am going through troubles with your RSS. I don’t understand why I cannot join it. Is there anyone else getting similar RSS problems? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanx!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS