Лучшую женщину-водителя выберут на Сахалине накануне 8 марта

Около 30 женщин поборются за победу на втором этапе первенства Сахалинской области по автоспорту среди женщин «Автоледи-2010», который состоится в субботу в Южно-Сахалинске, сообщил сотрудник агентства спорта, туризма и молодежной политики.

«Открытие соревнований пройдет в субботу в 11.00 сахалинского времени (4.00 мск) на площади Победы в областном центре. Зрителей ждет интересное и увлекательное шоу. Участницы конкурса продемонстрирую свое умение в скоростном спортивном маневрировании. Они на время пройдут такие фигуры спортивного вождения, как „Солнышко“, „Ворота“, „Восьмерка“, „Крест“ и другие», — рассказал собеседник агентства.

По его словам, победительницы получат призы и возможность участие в следующем этапе соревнований «Автоледи-2010», который пройдет в июне этого года.

РИА Новости 

12:11, 06.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Лучшую женщину-водителя выберут на Сахалине накануне 8 марта

internet 31.12.2019, 05:16

I simply want to mention I'm all new to blogging and site-building and seriously enjoyed this website. More than likely I’m planning to bookmark your website . You surely come with fabulous writings. Many thanks for revealing your webpage.

Lily Stagliano 15.01.2020, 21:18

Excellent site you have here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I really appreciate people like you! Take care!!

click here to investigate 17.01.2020, 23:38

I just want to mention I'm beginner to blogging and absolutely liked this blog site. Very likely I’m planning to bookmark your website . You absolutely come with very good well written articles. Appreciate it for sharing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:50

Good info. Lucky me I came across your blog by chance (stumbleupon). I have saved it for later.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:45

Your style is unique compared to other folks I've read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.

achat base de données b2b 05.03.2020, 13:51

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I'm hoping to check out the same high-grade content by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own website now 😉

Hong Foreman 06.03.2020, 13:43

I couldn’t resist commenting. Exceptionally well written!

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:17

Good information. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I've bookmarked it for later!

Michael Ridder 08.03.2020, 15:03

Good web site you have got here... It’s difficult to find good quality writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

read this article 10.03.2020, 04:35

I simply want to tell you that I am all new to weblog and honestly loved your blog site. Most likely I’m planning to bookmark your website . You really have wonderful posts. Kudos for sharing with us your web-site.

bare 15.03.2020, 10:17

You're so interesting! I don't believe I've read a single thing like that before. So wonderful to discover another person with a few original thoughts on this subject matter. Seriously... thank you for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a little originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS