Горбачев критикует власти

Бывший президент СССР Михаил Горбачев в своем выступлении, посвященной 25-ой годовщине начала перестройки, заявил, что власти России «пытаются проводить политику модернизации страны, не заботясь о населении». Кроме того, руководство России, по его словам, отошло от принципов демократических реформ, которые еще сам Горбачев начинал в эпоху перестройки. Политик также раскритиковал «Единую Россию» за монопольное право на власть и сравнил ее с монополией на власть КПСС во времена Советского Союза. «У нас есть парламент, но его сложно назвать парламентом в традиционном смысле этого слова. У нас есть суды. У нас есть все, но, одновременно с этим, нет ничего. Это больше похоже на декорации», — подчеркнул Горбачев.

Эхо Москвы

07:59, 07.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Россия → Горбачев критикует власти

go to website 30.12.2019, 22:39

I just want to tell you that I'm beginner to blogs and seriously loved this blog. Most likely I’m want to bookmark your blog post . You actually come with terrific articles and reviews. Thank you for revealing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:53

I'm excited to find this website. I need to to thank you for ones time due to this fantastic read!! I definitely appreciated every little bit of it and I have you book marked to look at new things in your site.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:21

An impressive share! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little homework on this. And he actually ordered me lunch due to the fact that I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this matter here on your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:49

Good blog post. I absolutely love this website. Thanks!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:44

Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I will revisit once again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:10

Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that produce the greatest changes. Many thanks for sharing!

Sharita Roches 06.03.2020, 12:05

A motivating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you ought to write more about this topic, it may not be a taboo subject but typically people do not discuss such topics. To the next! Kind regards.

visit 09.03.2020, 23:50

I just want to tell you that I am very new to weblog and honestly savored you're page. More than likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly come with great articles. Kudos for revealing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS