На Сахалине директора фирмы обвиняют в попытке дать взятку сотруднику ФСБ

В Сахалинской области возбуждено уголовное дело в отношении жителя Хабаровского края директора ООО «Компания Паритет», подозреваемого в совершении преступления, предусмотренного ч. 1 ст. 291 УК РФ (дача взятки должностному лицу). Как 10 марта сообщили в пресс-службе Следственного комитета при прокуратуре РФ, в настоящее время проводятся следственные действия, направленные на установление всех обстоятельств совершенного преступления.

Установлено, что согласно государственному контракту для нужд Управления Федеральной службы безопасности РФ по Сахалинской области обществом с ограниченной ответственностью «Альфа ДВ» был поставлен недоброкачественный и несоответствующий ГОСТу товар — сухарь армейский. С целью решения вопроса о невозвращении и принятии получателем данного товара, по просьбе директора указанного общества, из Хабаровска в Южно-Сахалинск вылетел представитель ООО «Компания Паритет», который предложил сотруднику отдела материально-технического обеспечения УФСБ РФ по Сахалинской области взятку в размере 50 тыс. рублей.

ИА REGNUM

15:40, 10.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → На Сахалине директора фирмы обвиняют в попытке дать взятку сотруднику ФСБ

a knockout post 30.12.2019, 23:04

I just want to mention I am beginner to weblog and definitely savored your web site. Likely I’m planning to bookmark your website . You definitely have outstanding writings. Bless you for sharing your blog.

Vernie Eich 14.01.2020, 01:49

I’m amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s equally educative and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is something not enough folks are speaking intelligently about. I'm very happy I came across this in my hunt for something concerning this.

Samella Mcinturf 15.01.2020, 21:12

I absolutely love your site... Excellent colors & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own blog and would like to learn where you got this from or what the theme is named. Thanks.

visit 18.01.2020, 00:26

I just want to say I'm very new to weblog and seriously savored your website. Very likely I’m want to bookmark your blog . You amazingly have perfect well written articles. Thanks a lot for revealing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:31

I quite like reading an article that will make people think. Also, many thanks for permitting me to comment.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:27

I really love your site... Pleasant colors & theme. Did you create this web site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own site and would love to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Many thanks!

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:34

I'm very happy to discover this web site. I wanted to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely enjoyed every little bit of it and I have you book marked to look at new stuff in your web site.

Wilhelmina Meierotto 06.03.2020, 11:55

Great site you've got here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Roselee Hanoa 09.03.2020, 16:39

I need to to thank you for this excellent read!! I definitely loved every little bit of it. I have got you book-marked to check out new stuff you post…

like this 11.03.2020, 02:13

I just want to say I'm all new to blogging and site-building and really loved this web page. Most likely I’m likely to bookmark your website . You surely have beneficial article content. Thanks a lot for sharing your web site.

Facebook adds 13.03.2020, 11:48

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am going through problems with your RSS. I don’t know why I am unable to subscribe to it. Is there anybody having similar RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanx.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS