Полпред Ишаев призвал дальневосточников принять участие в выборах 14 марта

Жители Дальнего Востока в единый день голосования 14 марта будут выбирать 123 главы муниципальных образований, 140 представительных органов местного самоуправления, а также депутатов Хабаровской краевой думы, сообщил сотрудник аппарата дальневосточного полпреда президента.

«Я хотел бы обратиться к вам, дорогие дальневосточники, прийти на избирательные участки и проголосовать за тех людей и те партии, которые внесут максимальный вклад в дальнейшее развитие Дальнего Востока», — процитировал собеседник агентства слова дальневосточного полпреда Виктора Ишаева.

По словам В.Ишаева, в единый день голосования необходимо избрать профессионалов, эффективных управленцев, неравнодушных к проблемам Дальнего Востока.

ИНТЕРФАКС — ДАЛЬНИЙ ВОСТОК

12:51, 10.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Полпред Ишаев призвал дальневосточников принять участие в выборах 14 марта

read more 30.12.2019, 21:27

I simply want to tell you that I am just new to blogging and seriously savored this page. More than likely I’m likely to bookmark your website . You actually come with amazing articles. Thanks a bunch for sharing your website.

CrowdforApps 15.01.2020, 10:02

Hello, I do think your website may be having browser compatibility issues. When I look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, wonderful website.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:17

I need to to thank you for this wonderful read!! I absolutely loved every little bit of it. I've got you book-marked to check out new things you post…

Dewitt Kings 16.01.2020, 02:29

I quite like reading a post that can make men and women think. Also, thank you for allowing me to comment.

navigate to these guys 18.01.2020, 01:21

I just want to mention I am newbie to blogging and honestly loved your web-site. Probably I’m planning to bookmark your blog . You amazingly have fantastic articles. Thanks a lot for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:21

Saved as a favorite, I love your web site.

fichier qualifié 05.03.2020, 09:59

This is a topic that's near to my heart... Many thanks! Where can I find the contact details for questions?

Marcelle Dimoulakis 06.03.2020, 11:20

Pretty! This has been a really wonderful post. Many thanks for supplying this information.

Deon Morosco 08.03.2020, 10:59

Good web site you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

content 10.03.2020, 22:17

I just want to say I'm beginner to blogging and site-building and honestly loved your page. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You absolutely come with fabulous well written articles. Bless you for revealing your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS