Приморские ветераны научат молодых гражданственности и патриотизму

Накануне 65-летия Победы Совет ветеранов Находки заявил о своем участии в краевом смотре-конкурсе на лучшую постановку патриотического воспитания молодежи. Помощь в подготовке конкурсных материалов оказали администрация города и местное отделение партии «Единая Россия».

«Воспитанию гражданственности и патриотизма в Приморье – особую заботу ветеранов» – под таким девизом проходит третий, заключительный этап конкурса, посвященного 65-й годовщине Победы. Для участия в нем ветераны Находки подготовили подборку газетных публикаций и фото-отчет о проделанной за 2009 год работе.

Вырезки газетных статей оформлены в книгу под названием «Живое слово о войне». Это истории о непростых судьбах фронтовиков, воспоминания очевидцев военных событий, фотографии из семейных архивов, новости о подготовке к празднованию юбилея, которые опубликованы в газете «Находкинский рабочий» под рубрикой «Ветеран». Рубрика выходит еженедельно, с марта 2008 года.
Также подготовлен фотоальбом с отчетом о сотрудничестве Совета ветеранов с военным комиссариатом, администрацией города, общественными молодежными организациями в вопросах патриотического воспитания. На страницах альбома описано проведение встреч поколений, спортивных соревнований, благотворительных акций и других мероприятий. Эти материалы будут отправлены в краевой конкурсный оргкомитет. Итоги смотра подведут накануне 9 мая.

Напомним, что краевой смотр-конкурс на лучшую постановку патриотического воспитания поэтапно проходит с 2007 года. За это время оргкомитет неоднократно выделял находкинскую ветеранскую организацию в числе активных участников, а также поощрял администрацию города за внимание, уделяемое патриотическому воспитанию детей и молодежи.

Елена ЧУЗОВА,
пресс-служба администрации
Находкинского городского округа

09:06, 10.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Приморские ветераны научат молодых гражданственности и патриотизму

Leon Haghighi 08.03.2020, 12:07

This is a good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very accurate information… Thanks for sharing this one. A must read article!

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 20:22

I'm more than happy to find this great site. I want to to thank you for ones time for this particularly wonderful read!! I definitely loved every little bit of it and I have you bookmarked to check out new information on your blog.

floor insulation 09.03.2020, 22:59

I needed to thank you for this very good read!! I absolutely loved every little bit of it. I have you saved as a favorite to check out new things you post…

comedy 10.03.2020, 02:58

I seriously love your site... Excellent colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own website and would love to know where you got this from or exactly what the theme is called. Cheers.

rental 12.03.2020, 02:50

I like reading an article that can make men and women think. Also, thanks for allowing me to comment.

toronto custom fences 12.03.2020, 08:15

Greetings! Very useful advice in this particular post! It is the little changes that will make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

Notar Roman in Londra 12.03.2020, 09:54

I’m amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s equally educative and interesting, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is something that too few folks are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I came across this in my search for something relating to this.

Notary Uxbridge 12.03.2020, 17:36

Your style is unique compared to other folks I've read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book mark this page.

Mitsubishi Malaysia 13.03.2020, 14:19

I blog frequently and I genuinely appreciate your information. The article has truly peaked my interest. I am going to take a note of your website and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.

korea powerball 13.03.2020, 21:38

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t know why I can't join it. Is there anybody having the same RSS issues? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

belkin asus router dns error 14.03.2020, 00:31

A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to write more about this topic, it might not be a taboo matter but generally people don't talk about such topics. To the next! Kind regards.

amazing chicken dishes 14.03.2020, 05:33

I blog frequently and I truly appreciate your information. This article has truly peaked my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

local search engine optimisation 14.03.2020, 11:56

Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it 😉 I may return once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

Netflix 14.03.2020, 21:29

Everything is very open with a clear clarification of the issues. It was really informative. Your website is very helpful. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS