Флот, ведущий промысел у Курильских островов, укрылся от приближающегося циклона

Суда, ведущие промысел у берегов Курильских островов Итуруп и Шикотан, укрылись в закрытых бухтах от приближающегося циклона, сообщил в четверг сотрудник службы наблюдения за флотом Невельского морского порта.

По информации синоптиков, в четверг у охотоморского побережья острова Итуруп и у северо-западного побережья острова Шикотан ожидается опасное волнение от четырех до шести метров. Опасный подъем уровня моря в первой половине четверга будет сочетаться с северо-восточным и северным ветрами, скорость которых может достигать 33 метров в секунду.

«Информация о шторме была передана судам еще за сутки. Около 20 рыбопромысловых судов, работающих в данном районе, в настоящее время спрятались в закрытые бухты островов Кунашир и Итуруп, пережидая непогоду», — сказал собеседник агентства.

По его данным, непогода во всю уже хозяйничает на южных Курилах (острова Кунашир, Шикотан) и приближается к средним (остров Итуруп).

Как сообщила РИА Новости сотрудница Сахгидрометеоцентра, непогода в данном районе вызвана циклоном, который сформировался над Тихим океаном в районе Токио.

«В четверг в Южно-Курильском и Курильском районах ожидается сильный снег, метель при ветре 25-30 метров в секунду, видимость менее 500 метров. Днем 11 марта циклон начнет отходить на северо-восток и уже к вечеру погода будет постепенно улучшаться», — сказала собеседница агентства.

Она отметила, что штормовое предупреждение было передано 9 марта. Ночью и в первой половине дня 11 марта отдаленное влияние циклона скажется и на крайнем юге Сахалина. В Сусунайской долине ожидается небольшой снег, слабая метель и порывистый ветер.

РИА Новости

10:54, 11.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Флот, ведущий промысел у Курильских островов, укрылся от приближающегося циклона

WoodHaus Maimi 05.03.2020, 04:52

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos.

fichier qualifié 05.03.2020, 11:27

bookmarked!!, I like your web site.

whatsapp number for friendship 05.03.2020, 18:33

That is a very good tip especially to those new to the blogosphere. Short but very accurate info… Thank you for sharing this one. A must read article.

cheap 05.03.2020, 21:56

Your style is very unique in comparison to other folks I've read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just book mark this web site.

Elektroschrott abholung 06.03.2020, 04:38

Hi there, I believe your site could be having web browser compatibility issues. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Other than that, wonderful website.

Darlene Levasseur 06.03.2020, 17:04

I enjoy reading through an article that can make men and women think. Also, thanks for permitting me to comment.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:43

I could not refrain from commenting. Exceptionally well written!

hyip monitors 08.03.2020, 05:27

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanks.

Homer Thibaut 08.03.2020, 18:54

Spot on with this write-up, I actually believe this site needs much more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the information.

pl/sql to uml tool 09.03.2020, 21:20

It’s hard to come by knowledgeable people about this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

wall insulation 10.03.2020, 00:00

bookmarked!!, I love your site.

podcasting 10.03.2020, 04:32

Saved as a favorite, I love your web site.

try this 10.03.2020, 22:00

I just want to tell you that I am just all new to blogging and really enjoyed you're website. More than likely I’m likely to bookmark your website . You absolutely have beneficial well written articles. Kudos for sharing your web-site.

toronto custom fences 12.03.2020, 07:55

Your style is so unique in comparison to other folks I have read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.

Autentificare Procura Londra 12.03.2020, 09:41

I was excited to uncover this great site. I need to to thank you for ones time just for this wonderful read!! I definitely loved every bit of it and I have you saved to fav to see new information on your web site.

Notary West Drayton 12.03.2020, 14:54

That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read post.

Subaru 13.03.2020, 12:32

Excellent article. I absolutely appreciate this website. Keep writing!

Danyelle Corbo 13.03.2020, 17:54

I like it when individuals get together and share thoughts. Great site, stick with it!

powerball site 13.03.2020, 21:52

Excellent blog post. I absolutely appreciate this site. Thanks!

beef rogan josh 14.03.2020, 02:54

I couldn’t resist commenting. Perfectly written!

guest post editorial 14.03.2020, 08:12

I was able to find good advice from your articles.

digital marketing strategist 14.03.2020, 11:22

Hi there, I do believe your website may be having browser compatibility issues. Whenever I take a look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, great blog.

Netflix 14.03.2020, 22:53

After looking into a handful of the blog articles on your website, I truly appreciate your way of writing a blog. I bookmarked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and tell me how you feel.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS