Щеголев: сеть для обмена информацией между регионами начнет работать в Интернете в апреле

В Интернете начнет работать в апреле социальная сеть для обмена информацией между региональными органами власти в режиме он-лайн. Об этом сообщил сегодня министр связи и массовых коммуникаций РФ Игорь Щеголев на Всероссийском совещании с представителями регионов по переходу на оказание госуслуг в электронном виде.

По его словам, это должна быть «горизонтальная система, которая позволит регионам делиться наработками в области внедрения электронных услуг и сообщать о принятых решениях». «Если мы будем работать в офф-лайне, мы далеко не уедем», — подчеркнул он.

Социальную сеть планируется разделить на несколько направлений по темам, в частности, будет выделено технологическое направление и направление правового регулирования. «Каждому региону в нагрузку дается ведение отдельного форума или блога по определенному направлению», — отметил Щеголев. Министр поручил участникам совещания в течение одного месяца «все отструктурировать», запуск ресурса намечен на 11 апреля. К этому сроку необходимо будет определить, кто станет модератором этой социальной сети.

ИТАР-ТАСС

23:39, 11.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Щеголев: сеть для обмена информацией между регионами начнет работать в Интернете в апреле

This Site 30.12.2019, 22:00

I simply want to say I am newbie to blogging and actually savored your web-site. Very likely I’m likely to bookmark your blog post . You definitely have beneficial well written articles. Appreciate it for revealing your web-site.

Cedrick Ricciardi 13.01.2020, 07:48

A fascinating discussion is worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but usually people do not discuss these issues. To the next! Many thanks!

Guillermo Konderla 15.01.2020, 22:52

Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. It's always interesting to read through articles from other authors and use a little something from their web sites.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:13

This is a great tip especially to those fresh to the blogosphere. Short but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article.

fichier qualifié 05.03.2020, 16:11

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post plus the rest of the website is also really good.

Rashad Degraff 06.03.2020, 16:05

I would like to thank you for the efforts you have put in penning this blog. I really hope to view the same high-grade content from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉

fichier qualifié 07.03.2020, 06:09

That is a really good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very accurate information… Thank you for sharing this one. A must read post!

Columbus Chicoine 09.03.2020, 14:40

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who has been doing a little research on this. And he in fact ordered me lunch due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this subject here on your web page.

Discover More 10.03.2020, 13:52

I just want to tell you that I am beginner to weblog and actually liked this website. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly have remarkable articles. Thanks for revealing your website page.

bare 15.03.2020, 09:13

An impressive share! I've just forwarded this onto a coworker who was conducting a little homework on this. And he actually ordered me breakfast because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this topic here on your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS