Дмитрий Медведев утвердил новую военную форму

Президент России Дмитрий Медведев утвердил новую военную форму военнослужащих, особую церемониальную парадную форму военнослужащих почетного караула и знаки различия по воинским званиям. При переходе на ношение новой формы допускается «смешение предметов» существующей и новой формы, говорится в указе. Минобороны планирует полностью перейти на новую форму в течение трех лет.

Как рассказал ранее начальник тыла Вооруженных сил РФ — замминистра обороны генерал-полковник Дмитрий Булгаков, военных будут постепенно переодевать по мере износа старой формы.

Как пишет РИА Новости, для изготовления новой формы используются лучшие текстильные материалы, обладающие высокими гигиеническими свойствами, повышенным сопротивлением «к стираемости и сминаемости», что существенно отличает их от ныне существующих образцов. Эти свойства, отметил Булгаков, "обеспечивают длительное сохранение опрятного внешнего вида военнослужащего, что немаловажно для формирования общественного мнения о «человеке в погонах».

Новое обмундирование для жаркого климата проверяли в республиках Средней Азии, на полигоне Ашулук в Астраханской области и в ряде воинских частей Северо-Кавказского военного округа.

20:00, 12.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Россия → Дмитрий Медведев утвердил новую военную форму

visit 31.12.2019, 07:44

I simply want to say I'm beginner to blogs and truly savored you're website. Most likely I’m want to bookmark your blog . You certainly come with exceptional articles and reviews. Many thanks for sharing your website.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:16

Very nice write-up. I certainly appreciate this website. Continue the good work!

find more 18.01.2020, 02:58

I simply want to tell you that I am just beginner to blogs and seriously loved your blog. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You actually have fantastic well written articles. Thanks a lot for revealing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:23

Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day. It's always helpful to read content from other authors and use something from other web sites.

achat fichier email 05.03.2020, 15:00

An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who has been doing a little research on this. And he in fact bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this topic here on your web page.

Oscar Goya 06.03.2020, 10:22

I need to to thank you for this wonderful read!! I definitely loved every bit of it. I have you book marked to look at new stuff you post…

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:21

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks!

Kum Blansett 09.03.2020, 03:42

You're so awesome! I do not believe I've truly read through anything like that before. So great to discover somebody with genuine thoughts on this issue. Really... thanks for starting this up. This website is one thing that is needed on the internet, someone with some originality.

visit site 10.03.2020, 05:19

I just want to mention I am just beginner to blogging and site-building and honestly liked you're web page. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You certainly come with incredible articles. Thanks for revealing your web site.

Onpassive Samoa 13.03.2020, 06:54

The next time I read a blog, Hopefully it won't disappoint me as much as this one. After all, Yes, it was my choice to read, but I really believed you'd have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of crying about something that you could possibly fix if you weren't too busy searching for attention.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS