Камчатский врач-невропатолог подозревается в получении взятки за выдачу заключения

Врач-невропатолог одной из поликлиник Петропавловска-Камчатского подозревается в получении взятки за выдачу заключения о прохождении медкомиссии, сообщил в воскресенье представитель следственного управления СКП по Камчатскому краю.

По данным следствия, 10 марта 2010 года подозреваемая в своем кабинете получила от жителя Петропавловска деньги за выдачу заключения о допуске к работе без соблюдения установленного порядка прохождения медицинской комиссии. Следователи не уточняют размер взятки.

«В отношении врача-невропатолога Городской поликлиники номер 3 возбуждено уголовное дело по признакам преступления, предусмотренного частью 2 статьи 290 УК РФ (покушение на получение взятки)», — сказал собеседник агентства.

Он добавил, что проводятся следственные действия, направленные на установление всех обстоятельств, расследование уголовного дела продолжается.

РИА Новости

09:46, 14.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Камчатский врач-невропатолог подозревается в получении взятки за выдачу заключения

more info here 30.12.2019, 21:59

I just want to tell you that I'm very new to blogging and site-building and actually loved you're blog. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You certainly come with remarkable articles and reviews. Regards for revealing your webpage.

Learn More 18.01.2020, 01:23

I just want to say I'm beginner to weblog and really loved your blog site. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You certainly come with perfect articles. Regards for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:00

You're so interesting! I don't believe I've truly read through something like that before. So good to find somebody with original thoughts on this issue. Seriously... thanks for starting this up. This site is something that is needed on the internet, someone with a little originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:15

I quite like reading through an article that can make people think. Also, thanks for permitting me to comment.

Armand Schmiot 06.03.2020, 18:20

Hi! I could have sworn I’ve visited this site before but after browsing through a few of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m definitely happy I came across it and I’ll be book-marking it and checking back regularly.

fichier qualifié 07.03.2020, 00:15

bookmarked!!, I like your site!

Hugo Rigo 08.03.2020, 14:40

Great web site you've got here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

pop over to these guys 10.03.2020, 21:05

I simply want to tell you that I am new to blogging and site-building and truly loved this web site. More than likely I’m planning to bookmark your site . You really come with impressive articles and reviews. Appreciate it for sharing your website page.

GoFounders China 13.03.2020, 07:13

Howdy! I just wish to give you a huge thumbs up for your great info you've got right here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS