Количество пострадавших на пожарах в Хабаровском крае в 2010 году увеличилось вдвое

Значительное количество пострадавших находились в состоянии алкогольного опьянения.

Управление Государственного пожарного надзора, проанализировав состояние пожарной безопасности за два первых месяца 2010 года, отмечает, что в Хабаровском крае в два раза увеличилось количество пострадавших на пожарах. За январь—февраль пострадало 44 человека (аналогичный период прошлого года 22), из них 4 ребёнка.

В пресс-службе ГУ МЧС России по Хабаровскому краю сообщили: анализ показывает, что 34 человека пострадали при пожарах в жилом секторе, два — в административных зданиях, 2 в помещениях предприятий торговли, один — в учебно-воспитательных учреждениях, три — в зданиях производственного назначения, два — на прочих объектах. Все дети получили травмы при пожарах в жилье.

Основное время получения травм на пожарах — это с 0.00 до 8.00. В это время получили травмы — 28 человек. С 8.00 до 18.00 девять и с 18.00 до 24.00- 7 человек.

Явно просматриваются и основные условия, способствующие получению травм. 19 человек из общего количества пострадавших находились в состоянии алкогольного или наркотического опьянения, восемь — спали. С двух до пяти увеличилось количество людей, получивших травмы из-за нарушения техники безопасности при самоспасении.

РИА «Восток-Медиа»

15:25, 16.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Количество пострадавших на пожарах в Хабаровском крае в 2010 году увеличилось вдвое

look at here now 31.12.2019, 04:41

I just want to say I am all new to blogs and seriously savored you're page. Most likely I’m planning to bookmark your site . You absolutely come with fabulous articles and reviews. With thanks for sharing with us your website.

Dylan Hindall 13.01.2020, 08:51

I was able to find good advice from your blog posts.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:05

Spot on with this write-up, I really think this web site needs far more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the information!

Del Kifer 15.01.2020, 21:36

I blog often and I really thank you for your content. The article has truly peaked my interest. I am going to book mark your site and keep checking for new information about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

Bonuses 18.01.2020, 00:05

I just want to say I am just newbie to blogging and honestly enjoyed you're web page. Likely I’m planning to bookmark your blog . You surely come with fabulous articles. Thanks a bunch for revealing your webpage.

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:28

Pretty! This was an extremely wonderful article. Thank you for supplying this info.

Mack Breshears 06.03.2020, 15:20

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little homework on this. And he actually bought me dinner simply because I discovered it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this topic here on your blog.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:57

Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that will make the biggest changes. Many thanks for sharing!

Aubrey Mcconathy 08.03.2020, 21:54

I was more than happy to find this site. I wanted to thank you for your time for this particularly wonderful read!! I definitely appreciated every bit of it and I have you bookmarked to look at new information in your site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS