С 15 по 18 марта во Владивостоке проходит акция «Есть 18? Подтверди! »

С 15 по 18 марта во Владивостоке проходит акция «Есть 18? Подтверди! ». Она организована Союзом российских пивоваров при поддержке администрации Приморского края и администрации Владивостока. 

Как объяснили организаторы акции, в течение трех дней рабочие группы проверят торговые точки, в которых реализуется алкоголь, и выяснят, продают ли алкогольные напитки несовершеннолетним. Всего будет сформировано двенадцать рабочих групп, они проверят около сотни магазинов. Во время проверок представители молодежи, которым еще нет восемнадцати лет, попробуют купить алкогольные напитки. Те продавцы, которые не «поддадутся на провокацию», будут приглашены на награждение в четверг, 18 марта. Им подарят почетные грамоты, бейсболки и футболки. 

Тем, кто продаст алкоголь несовершеннолетнему, представители администрации и Союза пивоваров еще раз расскажут, что этим продавец нарушает закон, и вручат специальную памятку. Организаторы отметили, что карательных мер рабочие группы принимать не смогут. 

Проект «Есть 18? Подтверди! » разработан Союзом российских пивоваров и реализуется в регионах присутствия компаний-участников союза. Ее задача — привлечь внимание общественности к проблеме продажи алкоголя несовершеннолетним.

17:40, 16.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → С 15 по 18 марта во Владивостоке проходит акция «Есть 18? Подтверди! »

find more 31.12.2019, 07:02

I just want to tell you that I am just very new to blogging and site-building and truly liked your web blog. More than likely I’m planning to bookmark your website . You certainly come with perfect articles. With thanks for sharing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:08

When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I recieve four emails with the same comment. There has to be an easy method you can remove me from that service? Appreciate it.

Claretta Knobel 15.01.2020, 22:43

The next time I read a blog, Hopefully it doesn't fail me just as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read, but I truly believed you would have something useful to say. All I hear is a bunch of whining about something you could possibly fix if you weren't too busy searching for attention.

check it out 17.01.2020, 23:46

I just want to mention I'm new to blogging and site-building and definitely liked your blog. More than likely I’m likely to bookmark your blog . You absolutely come with superb well written articles. Regards for sharing with us your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:49

I quite like reading a post that can make people think. Also, thanks for allowing for me to comment.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:33

You should be a part of a contest for one of the most useful blogs on the web. I most certainly will highly recommend this website!

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:49

Hello there! I just want to give you a big thumbs up for the excellent information you've got here on this post. I will be returning to your website for more soon.

Allen Moosa 06.03.2020, 14:23

Hi! I could have sworn I’ve visited this blog before but after looking at a few of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I found it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

Hana Garofano 08.03.2020, 11:55

You need to take part in a contest for one of the finest websites online. I most certainly will highly recommend this website!

my site 10.03.2020, 10:24

I simply want to say I'm very new to blogs and honestly enjoyed this web-site. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You certainly have awesome well written articles. Thanks a bunch for revealing your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS