Во Владивостоке грабитель потерял на месте преступления ботинок

20-летний житель Дальнегорска вчера утром ворвался в квартиру горожанки и напал на нее с ножом.

В половину седьмого утра он проник в жилище через окно. Дома была 25-летняя хозяйка. Злоумышленник, размахивая ножом, нанес несколько несмертельных ран перепуганной женщине. После этого похитил золотое кольцо и был таков. Пострадавшая немедленно позвонила в милицию.

— Сотрудникам вневедомственной охраны не составило труда задержать грабителя, — рассказали в УВД по Приморскому краю. – На месте преступления эксперты нашли шапку преступника. Еще каким-то образом он умудрился потерять ботинок.

Что самое интересное, похищенное кольцо неудачник тоже «посеял» здесь же. Так что ограбление получилось странным – злоумышленник оставил хозяйке свои же вещи. Кроме того, свободу он «оставит» на ближайшие 12 лет. Кстати, ранее его уже судили за изготовление поддельных денег.

Kp.ru

13:13, 16.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Во Владивостоке грабитель потерял на месте преступления ботинок

try this 30.12.2019, 21:35

I simply want to mention I am beginner to weblog and certainly enjoyed you're blog site. Very likely I’m want to bookmark your blog . You actually have good posts. Cheers for sharing with us your website.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:17

When I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I receive 4 emails with the same comment. Perhaps there is a way you can remove me from that service? Kudos.

Parker Stangel 16.01.2020, 02:27

You need to be a part of a contest for one of the best blogs online. I am going to highly recommend this website!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:41

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am having difficulties with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to join it. Is there anyone else having the same RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:20

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks!

achat base de données b2c 05.03.2020, 08:53

I must thank you for the efforts you have put in writing this site. I'm hoping to check out the same high-grade content by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now 😉

Sarina Mullan 06.03.2020, 18:00

I blog frequently and I seriously thank you for your content. This article has really peaked my interest. I am going to take a note of your site and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your RSS feed too.

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:06

An interesting discussion is definitely worth comment. I believe that you ought to write more on this subject matter, it might not be a taboo subject but usually people do not speak about these issues. To the next! All the best.

Kendall Debarba 08.03.2020, 07:40

This is a topic that is close to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS