Через два часа «Авангард» встретится с «Лучом-Энергией»

«Луч-Энергия» продолжает готовиться к Росгосстрах Первенству России по футболу в первом дивизионе. Приморская команда проводит очередной учебно-тренировочный сбор в турецком Белеке. Сегодня состоится контрольный матч с курским «Авангардом», который в нынешнем сезоне вновь вернулся в первый дивизион. По информации, полученной из расположения «Луча-Энергии», все футболисты здоровы, и все они смогут принять участие в этой встрече. 

Игра начнется 18 марта в 1:00 по приморскому времени. На нашем сайте в режиме реального времени можно будет ознакомиться с ключевыми моментами этого поединка.

ЛУЧ-ЭНЕРГИЯ

23:14, 17.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Через два часа «Авангард» встретится с «Лучом-Энергией»

Discover More 31.12.2019, 06:00

I simply want to say I am very new to blogs and actually savored you're web blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You absolutely have fantastic articles and reviews. With thanks for sharing with us your webpage.

check this link right here now 18.01.2020, 01:35

I simply want to mention I am all new to blogging and site-building and really savored this page. Very likely I’m planning to bookmark your website . You absolutely come with fabulous writings. Kudos for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:38

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t know the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

Kerstin Pahls 06.03.2020, 14:22

Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to read content from other authors and use a little something from other sites.

fichier qualifié 07.03.2020, 00:25

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thanks for supplying this info.

Rene Ratz 09.03.2020, 10:09

Good blog post. I absolutely appreciate this website. Continue the good work!

check this site out 10.03.2020, 06:03

I simply want to tell you that I am just all new to blogs and honestly enjoyed your website. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You absolutely have remarkable writings. Kudos for sharing with us your website.

bare 15.03.2020, 05:28

When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I receive 4 emails with the same comment. There has to be an easy method you can remove me from that service? Thanks.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS