Циклон нарушил автомобильное сообщение в южной части Сахалина

Циклон, господствовавший на Сахалине во вторник, нарушил автомобильное сообщение в Томаринском районе (юг острова), жители некоторых населенных пунктов остались без пенсии и почты, сообщил РИА Новости сотрудник пресс-службы Главного управления МЧС России по региону. 

По данным синоптиков, циклон с Японского моря во вторник принес на юг острова и Курилы сильные осадки при скорости ветра 12-19 метров в секунду. На островах потеплело, столбик термометра на Курилах поднялся до плюс четырех, на юге острова — до 1 градуса мороза. Непогода господствовала на острове сутки.

«В настоящее время из-за снежных переметов затруднен проезд для легкового автотранспорта на автодорогах Новоселово — Томари, Пензенское — Ильинский», — сказал собеседник агентства.
По его словам, аэропорт, паромная переправа, железная дорога, работают без ограничений.
Как сообщил РИА Новости сотрудник управления автомобильных дорог Сахалинской области, в среду на автодорогу Томари — Пензенское сошла нежная лавина объемом 150 кубических метров. Жертв и разрушений нет, движение транспорта на данном участке восстановлено.

«На расчистке дорог области задействовано 12 единиц техники», — сказал собеседник агентства.
Из-за циклона произошли сбои в работе Сахалинского филиала Почты России, сообщила РИА Новости сотрудница пресс-службы УФПС Сахалинской области.

«На севере затруднена доставка пенсий пенсионеров, обслуживающихся на дому. Доставка почтовой корреспонденции в села Хоэ, Танги, Виахту и Трамбаус Александровск-Сахалинского района будет осуществлена только в конце недели, когда начнется расчистка дорог, заметенных во время бурана», — рассказала собеседница агентства.

По ее словам, из-за метели в Корсаковском районе произошли множественные обрывы электропроводов, в результате без света остался Корсаковский почтамт, и сотрудники оказывали только услуги, не требующие наличия электроэнергии.

«Возникли проблемы с прохождением почтового автомобильного транспорта в Холмском, Томаринском, Углегорском, Невельском районах. Автомобили Почты России вовремя вышли на маршруты, но в пути были остановлены и пережидали непогоду в населенных пунктах», — рассказала сотрудница пресс-службы.

Она отметила, что не доставлена и не получена почтовая корреспонденция, не произошел обмен почты с отделениями почтовой связи Томари на маршруте Углегорск — Томари — Южно-Сахалинск из-за отсутствия проезда на дороге Ильинский — Томари. Не доставлены пенсии в Красногорск из-за отсутствия проезда на дороге Томари — Пензенское — Ильинский.
«Почтовики приносят извинение жителям области за задержку корреспонденции и пособий», — сказала собеседница агентства.

РИА-НОВОСТИ

11:08, 17.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Циклон нарушил автомобильное сообщение в южной части Сахалина

click reference 31.12.2019, 01:05

I simply want to mention I am just very new to blogging and absolutely loved you're page. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You surely have really good posts. Thanks a lot for sharing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:12

Hi there! This post could not be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I'll send this information to him. Fairly certain he's going to have a very good read. I appreciate you for sharing!

fichier qualifié 05.03.2020, 07:16

Excellent article. I will be facing many of these issues as well...

Rochelle Letendre 06.03.2020, 13:56

Howdy! This post could not be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I most certainly will forward this post to him. Fairly certain he will have a great read. Thank you for sharing!

achat fichier email 07.03.2020, 05:00

Very good article! We are linking to this particularly great content on our website. Keep up the good writing.

Monroe Dalton 08.03.2020, 19:23

After I originally left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I get four emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Thanks a lot.

our website 10.03.2020, 11:20

I simply want to tell you that I am newbie to weblog and seriously savored you're web site. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You really have impressive stories. Appreciate it for sharing with us your blog site.

Google 13.03.2020, 02:49

Pretty! This was an extremely wonderful post. Thanks for supplying these details.

http://209.97.161.78/ 13.03.2020, 04:34

Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I will return once again since i have bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

download s1288 13.03.2020, 07:32

A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you should write more on this subject, it might not be a taboo matter but typically folks don't discuss these issues. To the next! Kind regards!!

idnplay poker 13.03.2020, 14:17

May I simply just say what a comfort to discover a person that really knows what they're discussing on the web. You certainly understand how to bring an issue to light and make it important. A lot more people need to check this out and understand this side of the story. I was surprised that you're not more popular because you surely possess the gift.

https://ppkn.co.id/ 13.03.2020, 14:21

After looking over a number of the blog articles on your site, I truly appreciate your way of blogging. I book-marked it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Take a look at my website too and let me know your opinion.

keluaran hk 13.03.2020, 16:50

Good article! We are linking to this great content on our site. Keep up the great writing.

agen4d 13.03.2020, 16:52

I truly love your site... Very nice colors & theme. Did you develop this website yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own personal site and would love to find out where you got this from or what the theme is called. Appreciate it!

jagos128.com 13.03.2020, 20:12

Great site you've got here... It’s difficult to find good quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

joker123 slot 13.03.2020, 21:11

Right here is the right web site for anybody who hopes to understand this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a new spin on a topic that has been discussed for decades. Wonderful stuff, just excellent!

s128 14.03.2020, 00:40

Spot on with this write-up, I really believe that this web site needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice!

sbobet wap 14.03.2020, 00:44

Great information. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I have saved as a favorite for later!

hitamqq 14.03.2020, 03:18

After I initially left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is a means you are able to remove me from that service? Thanks!

slot joker123 14.03.2020, 03:41

Howdy! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

s128apk 14.03.2020, 06:38

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you taking the time and energy to put this informative article together. I once again find myself spending way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

taurusqq 14.03.2020, 06:45

I seriously love your site... Very nice colors & theme. Did you build this site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my very own site and would love to learn where you got this from or just what the theme is named. Kudos!

joker123 android 14.03.2020, 11:59

I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this blog. I really hope to check out the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own blog now 😉

download joker123 apk 14.03.2020, 12:03

I’m amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s both equally educative and engaging, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is something that too few people are speaking intelligently about. I am very happy I came across this during my search for something concerning this.

bromo ijen tour package 14.03.2020, 12:24

Everything is very open with a precise explanation of the issues. It was really informative. Your website is extremely helpful. Thanks for sharing!

idnpoker login 14.03.2020, 15:32

This is a topic which is close to my heart... Cheers! Where are your contact details though?

download idnpoker 14.03.2020, 15:43

That is a really good tip especially to those fresh to the blogosphere. Brief but very accurate information… Many thanks for sharing this one. A must read post!

result sg45 14.03.2020, 15:55

Hello, I do think your website might be having internet browser compatibility problems. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE, it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Besides that, great blog!

agen judi poker uang asli 14.03.2020, 20:48

Good article. I will be going through some of these issues as well...

daftar akun idnplay 14.03.2020, 20:50

Your style is so unique in comparison to other folks I have read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.

idn poker 14.03.2020, 21:15

I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I'm hoping to see the same high-grade blog posts by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my very own blog now 😉

link alternatif idnplay 14.03.2020, 21:29

It’s nearly impossible to find well-informed people in this particular topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

cara merawat kulit wajah agar putih alami 15.03.2020, 02:22

After I initially left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive four emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Cheers!

link alternatif royalqq 15.03.2020, 03:18

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Cheers!

daftar aslidomino 15.03.2020, 03:48

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that will make the greatest changes. Thanks a lot for sharing!

saranapoker 15.03.2020, 05:34

Everyone loves it when people get together and share ideas. Great website, continue the good work!

idn poker 15.03.2020, 05:44

Having read this I thought it was rather informative. I appreciate you taking the time and energy to put this content together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

login idnpoker 15.03.2020, 09:45

I’m impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s equally educative and engaging, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something which too few men and women are speaking intelligently about. I am very happy that I found this in my hunt for something concerning this.

agen idnplay poker 15.03.2020, 09:46

I quite like looking through a post that will make men and women think. Also, thank you for permitting me to comment!

bare 15.03.2020, 10:32

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t understand why I am unable to subscribe to it. Is there anybody having similar RSS issues? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanks!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS