Десятиметровые волны ожидаются у восточного побережья Камчатки 18 марта

Возникновение волн высотой от 8 до 10 метров ожидается в первой половине ночи и днем 18 марта в Беринговом море и Тихом океане возле восточного побережья Камчатки, сообщила в среду пресс-служба Главного управления МЧС России по Камчатскому краю.

По данным спасателей, в регионе ожидаются сильный снег, метель и гололедица, которые будут сопровождаться северо-восточным ветром, скорость которого может достигать 17-30 метров в секунду.

Неблагоприятные погодные условия, по данным Камчатского управления по гидрометеорологии и мониторингу окружающей среды, днем 17 марта ожидаются в Петропавловске-Камчатском, местами в Елизовском, Усть-Большерецком, на юге Мильковского районов, а также на автотрассах Петропавловск-Камчатский — Начики — Октябрьский и Начики — Долиновка.

«Дежурные подразделения спасателей в Камчатском крае приведены в повышенную готовность, налаживается их взаимодействие с привлекаемыми силами и средствами от других ведомств. Экстренное предупреждение направлено в муниципальные образования, а также руководителям судоходных компаний и портов Камчатского края», — сообщили в ГУ МЧС по Камчатскому краю.

РИА Новости

21:40, 17.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Десятиметровые волны ожидаются у восточного побережья Камчатки 18 марта

click to investigate 31.12.2019, 01:40

I just want to tell you that I'm all new to blogging and honestly liked your blog. Likely I’m planning to bookmark your blog . You surely come with perfect writings. Thanks a lot for sharing with us your blog.

Lin Bardwell 13.01.2020, 09:03

Aw, this was an incredibly good post. Taking a few minutes and actual effort to make a very good article… but what can I say… I put things off a lot and never manage to get nearly anything done.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:56

An interesting discussion is worth comment. I believe that you need to write more about this subject, it may not be a taboo matter but generally people don't talk about such topics. To the next! Cheers.

Dorethea Pluta 15.01.2020, 20:24

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you finding the time and effort to put this short article together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

best site 17.01.2020, 23:52

I simply want to tell you that I'm very new to weblog and really loved your web page. Very likely I’m going to bookmark your site . You absolutely come with great writings. Thanks for sharing with us your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:54

This is a topic which is close to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:49

Having read this I thought it was really enlightening. I appreciate you finding the time and energy to put this content together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and commenting. But so what, it was still worth it.

fichier qualifié 05.03.2020, 08:12

Howdy! This blog post couldn’t be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I am going to forward this article to him. Fairly certain he'll have a good read. Thank you for sharing!

Marge Whalley 06.03.2020, 15:22

Hi there! This blog post could not be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I'll forward this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Thank you for sharing!

fichier qualifié 07.03.2020, 04:53

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am encountering problems with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to join it. Is there anybody getting identical RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx.

Katherin Griggs 08.03.2020, 13:12

I was able to find good advice from your articles.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS