В Находке работников торговли и общественного питания поздравили с наступающим праздником

Торжественная церемония награждения лучших представителей отрасли состоялась в зале городской администрации.

«Сегодня каждый пятый горожанин занят в сфере потребительского рынка, и любой из них достоин похвалы. Вашим трудом жизненно важная отрасль успешно развивается в, казалось бы, экономически непростое время», — поздравил собравшихся первый заместитель главы города Борис ГЛАДКИХ. Всем он пожелал успехов, плодотворной работы и творческого вдохновения при решении каждодневных задач.

Замглавы вручил почетные награды от городской администрации за добросовестный труд и в связи с праздником руководителям и рядовым работникам магазинов, кафе, ресторанов, салонов красоты, мастерских. В том числе, отмечены были постоянные участники городских социальных акций, а также юбиляры. Так, в 2010 году 70 лет исполняется генеральному директору торгового комплекса ООО «Кант и К» Юрию Федоровичу КУРИЛОВУ. Полувековой юбилей отмечает парикмахерская «Ивушка», 40 лет – парикмахерская ООО «Южанка», 10 лет – ателье «Галатея». 

К поздравлениям присоединилась начальник управления потребительского рынка администрации Находки Галина КОРЕЙКИНА. Награды городской думы вручил виновникам торжества заместитель председателя Михаил ВАСЕВ. От депутата Законодательного собрания Приморского края Руслана МАНОКОНОВА собравшихся поздравила его помощник Оксана ЦОЙ.

VestiRegion.ru со ссылкой на администрацию НГО

11:25, 19.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Находке работников торговли и общественного питания поздравили с наступающим праздником

hop over to this web-site 31.12.2019, 07:00

I just want to say I'm very new to weblog and really enjoyed your page. Likely I’m want to bookmark your site . You actually have beneficial article content. Appreciate it for sharing with us your webpage.

Cleopatra Lucke 14.01.2020, 05:26

The next time I read a blog, I hope that it does not disappoint me as much as this one. After all, Yes, it was my choice to read through, but I really thought you would probably have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of whining about something that you can fix if you were not too busy searching for attention.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:39

I was very pleased to discover this great site. I wanted to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely liked every little bit of it and I have you saved as a favorite to look at new information on your blog.

Jeanna Vicioso 15.01.2020, 23:52

You've made some good points there. I checked on the internet to learn more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

blog here 18.01.2020, 00:06

I just want to tell you that I'm newbie to weblog and certainly savored you're blog. Very likely I’m planning to bookmark your site . You absolutely have tremendous articles and reviews. Thank you for sharing with us your blog.

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:17

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to join it. Is there anybody else getting identical RSS issues? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

Cris Hudgeons 06.03.2020, 13:41

Hi! I could have sworn I’ve visited this web site before but after browsing through some of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

achat base de données b2b 07.03.2020, 05:01

I'm very happy to find this website. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely liked every little bit of it and I have you book marked to check out new information in your website.

Sharla Meline 08.03.2020, 16:09

Hello there, There's no doubt that your website could be having web browser compatibility issues. When I take a look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in IE, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Other than that, great site.

see post 10.03.2020, 04:56

I simply want to say I am very new to blogging and absolutely enjoyed this blog. Most likely I’m likely to bookmark your website . You absolutely have fabulous posts. Many thanks for sharing your website page.

Business Marketing 13.03.2020, 06:40

This is a topic that is near to my heart... Cheers! Where can I find the contact details for questions?

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS