Последствия столкновения на скорости 160 км/ч: видео очевидца

Репортаж с места серьезного ДТП в Иркутской области. Очевидец прислал его на «Мобильный репортер».

Авария произошла сегодня около пяти часов вечера по местному времени на Московском тракте, между Ангарском и Иркутском. Легковая «Тойота», двигавшаяся в областной центр на скорости примерно 160 км/час, выскочила на полосу встречного движения и ударилась в грузовой «КамАЗ», направлявшийся с грузом в Черемхово, сообщает очевидец. Столкновение было такой силы, что у тягача оторвало переднее левое колесо, а сама машина слетела с тракта и угодила в кювет.

Водитель «КамАза» не пострадал, чего не скажешь о лихаче с иномарки. Несмотря на то, что в легковушке сработали подушки безопасности, водителю «Тойоты» потребовалась срочная госпитализация.
На трассе в обе стороны образовалась многокилометровая пробка.

Vesti.ru

09:10, 20.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Видео → Последствия столкновения на скорости 160 км/ч: видео очевидца

Clicking Here 30.12.2019, 23:06

I just want to mention I am just new to blogs and certainly enjoyed this blog site. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You really have really good stories. With thanks for revealing your webpage.

Billi Magnotti 14.01.2020, 01:58

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is also very good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:07

Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it 😉 I'm going to return once again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.

achat base de données b2b 05.03.2020, 07:55

You need to be a part of a contest for one of the finest websites on the internet. I will recommend this web site!

Dacia Liv 06.03.2020, 14:13

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am encountering troubles with your RSS. I don’t know the reason why I cannot join it. Is there anybody having similar RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

fichier qualifié 07.03.2020, 04:40

Howdy! This post couldn’t be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I most certainly will forward this information to him. Pretty sure he'll have a good read. I appreciate you for sharing!

Jon Osso 08.03.2020, 21:35

There is definately a lot to know about this subject. I really like all of the points you've made.

you could check here 09.03.2020, 23:25

I simply want to tell you that I'm newbie to blogging and absolutely loved your website. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly come with incredible posts. Appreciate it for sharing your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS