Камчатский студент выложил в Интернет видео сцен убийств гастарбайтеров

Камчатские следователи возбудили уголовное дело по факту размещения в электронных СМИ видеоматериалов экстремистского характера.

«Следователи установили, что с декабря 2009 года 20-летний студент профучилища Петропавловска-Камчатского размещал в локальной файлообменной сети камчатского Интернет-провайдера ООО „СКТВ плюс“, видеоматериалы экстремистского характера, доступные для просмотра и копирования неограниченному числу пользователей сети», — сообщила агентству «Интерфакс» старший помощник руководителя следственного управления СКП РФ по Камчатскому краю Елена Матафонова.

По ее словам, на видео были запечатлены реальные сцены убийств и издевательств над выходцами из южных республик бывшего СССР, приехавших в Россию на работу. «Предварительное следствие установило, что эти записи были сделаны за пределами Камчатки, со слов задержанного, он скачал это видео у незнакомца», — отметила старший помощник.

14:40, 24.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Камчатский студент выложил в Интернет видео сцен убийств гастарбайтеров

navigate to this web-site 31.12.2019, 07:05

I just want to tell you that I am just new to weblog and actually savored your page. Most likely I’m going to bookmark your blog post . You actually come with very good article content. Thanks a lot for sharing your webpage.

Mallie Loudin 13.01.2020, 08:28

Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I may return once again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:54

An impressive share! I have just forwarded this onto a colleague who had been conducting a little research on this. And he in fact bought me lunch because I found it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this topic here on your blog.

Clair Marafioti 15.01.2020, 20:56

Howdy! This article could not be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he will have a very good read. Thanks for sharing!

fichier qualifié 05.03.2020, 10:21

Spot on with this write-up, I seriously think this web site needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the info.

Lanell Adcock 06.03.2020, 13:51

I was able to find good information from your content.

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:23

Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thank you for supplying this info.

Continued 11.03.2020, 00:37

I just want to say I am just very new to blogging and site-building and really loved your website. More than likely I’m likely to bookmark your website . You surely come with wonderful well written articles. Cheers for sharing with us your webpage.

bare 15.03.2020, 09:17

Pretty! This was an extremely wonderful article. Thanks for providing these details.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS