Председатель Думы города Владивостока Валерий Розов вручил юбилейные медали ветеранам ВОВ

24 марта в Приморском институте подготовки и повышения квалификации работников образования председатель Думы города Владивостока Валерий Розов вручил юбилейные медали «65 лет Победы в Великой Отечественной войне 1941—1945гг.» ветеранам Великой Отечественной войны Фрунзенского района города Владивостока, об этом сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе Думы города.

В приветственном слове Валерий Розов отметил, что на долю ветеранов войны выпали тяжелые испытания — победить фашизм и отстоять свободу и независимость Отечества в самой жестокой войне.

«Вы одержали величайшую победу. Горжусь тем, что имею возможность вручить вам эти юбилейные медали — знак глубокого уважения вашему великому подвигу, мужеству, героизму», — сказал он.

Валерий Розов поздравил ветеранов с предстоящим юбилеем – 65-летием Победы и пожелал им счастья и здоровья.

07:45, 25.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Председатель Думы города Владивостока Валерий Розов вручил юбилейные медали ветеранам ВОВ

try this 31.12.2019, 00:42

I just want to tell you that I am just all new to blogging and actually enjoyed this blog. Probably I’m likely to bookmark your website . You actually come with tremendous posts. Thank you for sharing with us your website page.

Jeni Teets 13.01.2020, 08:14

I was able to find good information from your articles.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:22

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anyone else having similar RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

try this out 18.01.2020, 01:21

I simply want to mention I am just newbie to blogging and really loved your website. Most likely I’m going to bookmark your site . You definitely have remarkable articles and reviews. Thanks a lot for sharing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:56

Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it 😉 I am going to come back yet again since I book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help other people.

fichier qualifié 05.03.2020, 15:53

Pretty! This has been a really wonderful post. Thanks for providing these details.

Marion Teichmiller 06.03.2020, 16:28

bookmarked!!, I like your web site!

achat base de données b2b 06.03.2020, 22:37

Very good info. Lucky me I discovered your website by accident (stumbleupon). I have bookmarked it for later.

Aubrey Berland 09.03.2020, 18:25

I seriously love your website... Pleasant colors & theme. Did you build this site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own blog and would love to find out where you got this from or what the theme is called. Appreciate it!

over here 11.03.2020, 03:28

I simply want to mention I am just newbie to blogging and site-building and honestly enjoyed your web blog. More than likely I’m planning to bookmark your site . You definitely have superb stories. With thanks for sharing your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS