Списки пострадавших при взрывах в метро опубликованы на сайте МЧС

Списки пострадавших при двух взрывах на Сокольнической линии московского метрополитена опубликованы на сайте МЧС www.mchs.gov.ru, сообщила в понедельник руководитель управления информацией МЧС РФ Ирина Андрианова.

«Списки пострадавших при взрывах на станциях „Лубянка“ и „Парк культуры“ опубликованы на официальном сайте ведомства», — сказала Андрианова.

Два взрыва прогремели в понедельник в московском метро в «час пик» с интервалом примерно в полчаса. Первый — на станции «Лубянка», второй — на «Парке культуры». По предварительным данным, погибли 36 человек, более 60 ранены.

МЧС открыло «горячую линию» для психологической помощи родственникам погибших и пострадавших в теракте в московском метро. Телефон Центра экстренной психологической помощи: 626-37-07.

РИА Новости

23:28, 29.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Списки пострадавших при взрывах в метро опубликованы на сайте МЧС

additional reading 30.12.2019, 22:17

I just want to say I am just beginner to blogs and truly liked you're page. Likely I’m likely to bookmark your website . You amazingly have very good articles. With thanks for revealing your web site.

Helen Tacke 13.01.2020, 08:03

I could not resist commenting. Perfectly written!

Alise Chicharello 14.01.2020, 04:37

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thank you.

Love Irrigation 14.01.2020, 11:31

I couldn’t resist commenting. Perfectly written.

Louella Emigh 15.01.2020, 22:11

Good article! We will be linking to this great content on our site. Keep up the good writing.

website link 18.01.2020, 00:30

I simply want to tell you that I'm new to weblog and actually savored you're page. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly come with really good posts. Thank you for sharing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:30

I couldn’t resist commenting. Well written.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:58

Greetings! Very helpful advice within this article! It's the little changes that will make the biggest changes. Thanks a lot for sharing!

Donnie Chown 06.03.2020, 18:31

I couldn’t refrain from commenting. Very well written!

achat fichier email 07.03.2020, 00:57

Very good post! We will be linking to this particularly great article on our website. Keep up the great writing.

Elden Gopen 08.03.2020, 15:10

Pretty! This was an extremely wonderful article. Many thanks for providing these details.

check it out 10.03.2020, 00:29

I just want to tell you that I am just very new to blogging and site-building and absolutely liked you're web site. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You absolutely have remarkable stories. With thanks for revealing your web-site.

Onpassive Australia 13.03.2020, 08:13

I blog often and I truly thank you for your information. This great article has really peaked my interest. I am going to book mark your website and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed too.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS