В Находке прошли городошные дни

В стенах находкинского спорткомплекса «Ветеран» прошли краевые финальные соревнования по городошному спорту «Меткие биты» среди юношей и девушек. В краевом первенстве приняли участие юные спортсмены из нескольких городов Приморского края, сообщает VestiRegion.ru со ссылкой на ИА Каскад-Находка.

Городошный спорт набирает обороты. Еще совсем недавно на Дальнем Востоке он был практически забыт, но благодаря нескольким энтузиастам началось возрождение этой спортивной дисциплины. На соревнования съехались юные городошники из Арсеньева, Лесозаводска и села Покровка. Находку на финале краевого первенства по городошному спорту представляли 13 спортсменов в двух командах. В личном зачете находкинские ребята заняли несколько призовых мест. Среди девочек 12 лет и младше у находкинской команды первое и второе места. 

Среди 13-14 летних у наших девочек 2 место. Также нам досталось первое место в возрастной группе девочек 15 лет. Юноши выступили немного хуже. 12 лет и младше — 2 и 3 места. 13-14 лет — третье место. В командном зачете находкинские ребята заняли третье и четвертое места. Соревнования прошли на хорошем спортивном уровне. Такие результаты позволяют надеяться, что в будущем команда находкинских городошников проявит себя во всю силу.

09:40, 30.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Находке прошли городошные дни

achat base de données b2c 05.03.2020, 10:23

It’s hard to come by experienced people on this topic, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

sexy 05.03.2020, 23:37

There is certainly a lot to find out about this topic. I love all of the points you made.

NOTEBOOK -RECYCLING 06.03.2020, 06:14

Great web site you've got here... It’s hard to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Lori Calver 06.03.2020, 10:43

Hi, There's no doubt that your website may be having browser compatibility issues. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic blog.

fichier qualifié 07.03.2020, 00:30

An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who was conducting a little homework on this. And he actually ordered me lunch because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this subject here on your web page.

Anton Ridell 09.03.2020, 14:58

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to read articles from other authors and practice something from their web sites.

Notar Londra 12.03.2020, 10:29

Saved as a favorite, I really like your website.

Notary Feltham 12.03.2020, 17:35

Hello there! This article could not be written any better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this post to him. Fairly certain he'll have a very good read. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS