Открытый городской чемпионат по горному бегу состоялся в Находке

Дистанцию в 2 500 м легкоатлеты преодолевали по сопкам. Организатором соревнований выступила Федерация легкой атлетики при поддержке администрации города.

«Особенностью подобного кросса является то, что он проходит не по ровной местности, а по склонам сопки. Участникам в течение забега приходится неоднократно преодолевать достаточно крутые подъемы, что добавляет нагрузки, зрелищности и азарта», говорит руководитель Федерации легкой атлетики Находки Рафаил МУТАГАРОВ.

Помимо хозяев городские соревнования собрали спортсменов из Хабаровска, Владивостока и Фокино. Легкоатлетов разбили на шесть возрастных групп, с 8 лет и старше.

В итоге лучше всех среди команд городов Приморья выступили хозяева. В копилке сборной Находки три золотые медали, их завоевали Александр БУРАВОВ, Артем КОПЫЛОВ и Екатерина ГОРБУНОВА. Единственное золото команде Владивостока принес выпускник находкинской школы легкой атлетики Евгений ГУМЕРОВ.

Следующими крупными соревнованиями в Находке станет первенство Приморского края, которое состоится в апреле, сообщает VestiRegion.ru со ссылкой на администрацию НГО.

10:15, 31.03.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Открытый городской чемпионат по горному бегу состоялся в Находке

next 30.12.2019, 23:33

I just want to say I am just beginner to blogging and truly savored you're blog site. More than likely I’m want to bookmark your blog post . You amazingly have fantastic stories. With thanks for revealing your website page.

Allan Kunz 13.01.2020, 08:59

Saved as a favorite, I like your site!

Suzanne Mcteer 14.01.2020, 03:49

Hello there, I do believe your web site could possibly be having browser compatibility problems. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, wonderful website.

Wallace Pushard 15.01.2020, 22:46

Howdy! This article could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this article to him. Pretty sure he'll have a good read. I appreciate you for sharing!

read the full info here 18.01.2020, 00:51

I just want to say I am just beginner to blogging and site-building and definitely savored you're blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You absolutely come with tremendous well written articles. With thanks for sharing with us your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:26

Hello there! This post couldn’t be written much better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will send this post to him. Pretty sure he will have a very good read. Thanks for sharing!

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:33

bookmarked!!, I like your site.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:57

Right here is the right web site for anyone who hopes to understand this topic. You realize so much its almost tough to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a topic that's been written about for many years. Great stuff, just wonderful.

Fred Elsayed 09.03.2020, 06:01

I would like to thank you for the efforts you've put in writing this site. I am hoping to view the same high-grade blog posts from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own site now 😉

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS