Анонсы событий пятницы, 9 апреля

VestiRegion.ru предлагает вашему вниманию анонсы событий пятницы, 9 апреля.

9 апреля в 13.00 в Центральной библиотеке им. А.П. Чехова состоится «круглый стол» на тему «В наркотической петле». Цель мероприятия — помочь молодежи определить свою позицию в отношении различных аспектов распространения и употребления наркотиков. Организаторы «круглого стола» — управление культуры администрации г.Владивостока, МУК «Владивостокская централизованная библиотечная система» и отдел по делам несовершеннолетних Первореченского района.

9 апреля в 17.00 в Приморском государственном объединенном музее имени В.К. Арсеньева (ул. Светланская, 20) состоится презентация первого тома собрания сочинений писателя и натуралиста Николая Байкова «Великий Ван».

9 апреля в 18.00 часов в Приморской краевой филармонии (большой зал) откроется девятнадцатый фестиваль классической музыки «Дальневосточная весна».

19:00, 08.04.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Анонсы событий пятницы, 9 апреля

read this post here 31.12.2019, 03:44

I just want to mention I am new to blogs and actually liked your web site. Likely I’m want to bookmark your website . You surely have excellent stories. Thanks for revealing your web-site.

Gladis Duesterhaus 13.01.2020, 08:07

I was able to find good information from your articles.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:17

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am encountering difficulties with your RSS. I don’t know the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:36

When I initially left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I recieve four emails with the same comment. Is there an easy method you can remove me from that service? Cheers.

achat fichier email 05.03.2020, 12:15

This page definitely has all of the info I needed concerning this subject and didn’t know who to ask.

Shena Knauer 06.03.2020, 11:43

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to join it. Is there anyone else having the same RSS issues? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

achat fichier email 07.03.2020, 04:23

I blog often and I seriously appreciate your information. This article has truly peaked my interest. I am going to take a note of your site and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed as well.

Bonuses 10.03.2020, 10:52

I just want to mention I am just all new to blogging and absolutely savored your blog. More than likely I’m likely to bookmark your site . You surely have incredible writings. Cheers for sharing your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS