Поединки по ушу Саньда прошли во Владивостоке

Во Владивостоке прошёл дружеский турнир по ушу Саньда с некоторыми изменениями в правилах, с допущением только легкого контакта. Организатором мероприятия выступила федерация ушу города Владивостока при поддержке администрации краевого центра.

Соревнования проводились с целью сделать переход от любительского спорта к профессиональному более плавным, а дебютантам помочь сделать «первый шаг» без страха и риска получения травмы. Турнир собрал около пятидесяти участников из федераций ушу и рукопашного боя от 1995 до 2003 годов рождения в двенадцати весовых категориях. Стоит отметить, что поединки в ушу Саньда разрешены только с 12 лет, но, с учетом упомянутых изменений в правилах, возможность участвовать в турнире получили даже первоклассники.

Все участники были награждены грамотами, медалями и сладкими призами, сообщили в администрации города.

18:15, 04.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Поединки по ушу Саньда прошли во Владивостоке

flight 12.03.2020, 06:05

Next time I read a blog, I hope that it doesn't disappoint me just as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read through, however I truly believed you would have something interesting to say. All I hear is a bunch of complaining about something that you could possibly fix if you were not too busy looking for attention.

fence repair toronto 12.03.2020, 08:20

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that will make the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

Notary West Drayton 12.03.2020, 17:37

The very next time I read a blog, I hope that it won't disappoint me just as much as this one. After all, I know it was my choice to read through, nonetheless I really thought you would probably have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of complaining about something you could fix if you were not too busy searching for attention.

Google 12.03.2020, 18:50

Aw, this was an exceptionally good post. Taking a few minutes and actual effort to make a superb article… but what can I say… I put things off a lot and don't manage to get anything done.

Honda 13.03.2020, 15:14

I like it when folks come together and share opinions. Great website, keep it up.

Roscoe Benzango 13.03.2020, 17:29

Excellent blog you've got here... It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

powerball game 13.03.2020, 20:56

bookmarked!!, I like your site.

how toa tenda router password 13.03.2020, 23:41

Saved as a favorite, I really like your site!

chicken cuisine recipes 14.03.2020, 03:14

When I originally commented I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get four emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service? Cheers.

internet web design 14.03.2020, 11:17

Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be exciting to read articles from other authors and practice something from their sites.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS