Трамвай и троллейбус с праздничной победной символикой вышли на улицы Владивостока

Сегодня, 6 мая, на городские маршруты вышли празднично оформленные в честь 9 Мая трамвай и троллейбус. Этому предшествовал торжественный митинг сотрудников ОАО «Электрический транспорт» и ветеранов предприятия — участников Великой Отечественной войны.

В салонах транспортных средств вывешены архивные фотографии и современные снимки ветеранов Владивостока, стихи и слова песен военных лет, рисунки победителей прошедшего в ОАО «Электрический транспорт» конкурса «Дети рисуют Победу». Пассажиров этих трамвая и троллейбуса ждут и другие приятные сюрпризы. Как рассказала директор ОАО «Электрический транспорт» Лилия Козлова, работа на этих маршрутах доверена лучшим водителям и вагоновожатым предприятия.

Сегодня «трамвай Победы» будет курсировать по маршруту №6 Сахалинская — Баляева", а праздничный троллейбус перевезет пассажиров на линии №5 «Автовокзал — Тысячекоечная больница». В последующие предпраздничные и праздничные дни трамвай будет также ходить от Сахалинской до железнодорожного вокзала, а троллейбус — от горпарка до Санаторной.

14:10, 06.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Трамвай и троллейбус с праздничной победной символикой вышли на улицы Владивостока

you can check here 31.12.2019, 06:41

I simply want to tell you that I am beginner to blogging and absolutely enjoyed your web site. Likely I’m planning to bookmark your blog post . You certainly come with fantastic posts. Thanks for revealing your webpage.

Trent Castin 14.01.2020, 03:54

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes that will make the biggest changes. Many thanks for sharing!

Love Irrigation 14.01.2020, 09:25

I blog quite often and I seriously appreciate your content. Your article has really peaked my interest. I will book mark your site and keep checking for new details about once per week. I opted in for your RSS feed as well.

Lilla Nicklous 15.01.2020, 21:11

Good info. Lucky me I ran across your website by accident (stumbleupon). I've saved as a favorite for later.

her explanation 18.01.2020, 02:38

I simply want to tell you that I am just beginner to blogging and definitely liked your website. More than likely I’m going to bookmark your blog post . You amazingly come with tremendous articles and reviews. Appreciate it for revealing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:55

Everyone loves it when people come together and share views. Great blog, continue the good work.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:15

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanks!

Buford Dinan 06.03.2020, 18:32

I truly love your site... Pleasant colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own blog and would like to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Appreciate it.

Renna Seburg 09.03.2020, 14:25

This is a topic that's close to my heart... Cheers! Exactly where are your contact details though?

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS