Число погибших при взрыве на шахте «Распадская» выросло до 31

Тело еще одного спасателя, погибшего при взрыве на шахте «Распадская» в Кемеровской области, обнаружил разведотряд, исследующий шахту, сообщила в понедельник представительница Сибирского регионального центра (СРЦ) МЧС России.

Она отметила, что, таким образом, из 19 пропавших в шахте спасателей на данный момент 18 найдены мертвыми, сообщает РИА «Новости»

Первый взрыв на шахте произошел в 20.54 мск 8 мая, на тот момент под землей находились 359 человек. Из них 295 были выведены на поверхность. Для проведения поисково-спасательных работ в шахту сразу же спустились девять отделений горных спасателей в количестве 54 человека. Однако в час ночи 9 мая в шахте произошел повторный взрыв, что привело к дополнительным разрушениям.

20:00, 10.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Происшествия → Число погибших при взрыве на шахте «Распадская» выросло до 31

here 31.12.2019, 04:28

I just want to say I'm new to weblog and honestly loved your web site. Very likely I’m want to bookmark your website . You absolutely have really good well written articles. Many thanks for sharing with us your website page.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:51

Hello! I could have sworn I’ve been to this blog before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking back often.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:00

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Cheers!

Christoper Pesina 15.01.2020, 23:32

You are so awesome! I do not suppose I have read a single thing like this before. So good to discover another person with some original thoughts on this subject matter. Seriously... many thanks for starting this up. This website is something that's needed on the internet, someone with some originality.

Alana Lager 16.01.2020, 03:28

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes that make the largest changes. Thanks for sharing!

a knockout post 18.01.2020, 01:41

I just want to tell you that I am just newbie to blogging and site-building and truly savored you're page. Probably I’m want to bookmark your website . You surely come with good articles and reviews. Kudos for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:56

You're so awesome! I do not think I have read anything like that before. So wonderful to discover another person with some genuine thoughts on this subject. Really... thanks for starting this up. This website is something that's needed on the internet, someone with a bit of originality.

Kennith Lobbins 06.03.2020, 14:09

I would like to thank you for the efforts you've put in writing this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my very own blog now 😉

Markita Dixion 09.03.2020, 04:14

I like it when folks get together and share opinions. Great blog, keep it up!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS