Милиционеры Владивостока изъяли более 500 литров незаконного алкоголя

По распоряжению начальника УВД по Приморскому краю во Владивостоке созданы специальные группы. Назначение этих групп – контролировать торговую деятельность точек, в которых осуществляется реализация алкогольной продукции.

В случае выявления продажи такого рода товаров без наличия необходимых документов, милиционеры на месте составляют протокол, изымают незаконное спиртное. В отношении владельца торговой точки, где сбывается алкогольная продукция без соответствующей документации, возбуждается административное производство. 

Как сообщили в пресс-службе УВД, на днях сотрудники Центра по борьбе с правонарушениями на потребительском рынке УВД по Приморскому краю пресекли сбыт алкогольной продукции в одном из супермаркетов, расположенных на проспекте Красного знамени. В ходе проверки деятельности торговой точки выяснилось, что документов, дающих право на торговлю алкоголем, предприниматель не имеет. На требования представителей правоохранительных органов показать необходимую документацию, один из сотрудников магазина только неуверенно и невнятно произносил что-то об имеющихся сертификатах, указывая на «Уголок потребителя». Сам хозяин супермаркета во время проверки на рабочем месте отсутствовал. Всего в магазине «Приморье» милиционерами было изъято более 500 литров алкогольной продукции. Общая стоимость снятого с прилавков товара уточняется.

15:15, 14.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Милиционеры Владивостока изъяли более 500 литров незаконного алкоголя

look at here now 31.12.2019, 01:03

I simply want to say I am all new to blogs and certainly loved this website. Almost certainly I’m want to bookmark your blog . You definitely have outstanding stories. Bless you for revealing your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:30

It’s hard to come by knowledgeable people about this subject, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

Marivel Kosack 15.01.2020, 22:53

This is a topic that's near to my heart... Thank you! Where can I find the contact details for questions?

Visit Website 18.01.2020, 01:11

I just want to mention I'm newbie to weblog and truly loved this web blog. Probably I’m going to bookmark your site . You definitely come with awesome posts. Cheers for revealing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:53

Hey there! I just would like to give you a big thumbs up for your excellent information you have right here on this post. I will be coming back to your site for more soon.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:51

I love reading through an article that can make people think. Also, thank you for permitting me to comment.

achat base de données b2c 05.03.2020, 11:50

Greetings! Very useful advice in this particular post! It is the little changes that produce the largest changes. Thanks a lot for sharing!

Hildegarde Yoshina 06.03.2020, 14:16

Everything is very open with a clear description of the challenges. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing.

achat fichier email 07.03.2020, 03:45

Having read this I believed it was really enlightening. I appreciate you taking the time and effort to put this information together. I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

Lisette Finkel 09.03.2020, 06:13

Hello! I could have sworn I’ve been to this blog before but after looking at many of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly happy I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

look at this site 11.03.2020, 02:01

I simply want to tell you that I am all new to blogging and certainly liked your web page. More than likely I’m going to bookmark your site . You surely come with excellent articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your website.

Google 12.03.2020, 15:19

You're so awesome! I do not suppose I've read anything like that before. So good to discover somebody with some genuine thoughts on this subject matter. Seriously... many thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the web, someone with a little originality!

bare 15.03.2020, 09:02

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes that produce the most important changes. Thanks a lot for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS