СКП проводит доследственную проверку в отношении должностного лица из администрации Приморского края

Следственными органами Следственного комитета по Приморскому краю проводится доследственная проверка в отношении и.о. начальника управления внутренней политики Приморского края Вероники Волкович.

Следствием установлено, что в декабре 2009 года Волкович подписала и направила для оплаты в казначейство бухгалтерские документы для перечисления на расчетный счет ООО «Молодежно-культурный центр «Взгляд» денежные средства из бюджета Приморского края. Данные деньги были предназначены для организации и проведения ряда молодежных мероприятий, однако, как установлено в ходе проведения проверки, мероприятия проведены не были.

В настоящее время проводятся действия, в ходе которых следователи установят: содержатся ли действиях Волкович признаки состава преступления, предусмотренного ч. ст. 293 УК РФ (халатность).

По результатам доследственной проверки будет принято законное решение.

Проверку проводит следственный отдел по Фрунзенскому району г. Владивостока следственного управления СКП РФ по Приморскому краю.

19:00, 17.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → СКП проводит доследственную проверку в отношении должностного лица из администрации Приморского края

pop over to these guys 31.12.2019, 07:48

I simply want to say I am newbie to blogging and site-building and actually enjoyed your web site. More than likely I’m going to bookmark your site . You surely have remarkable article content. Thanks a bunch for revealing your blog site.

Lynwood Maden 13.01.2020, 08:50

bookmarked!!, I really like your site!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:07

This site really has all the information I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:33

Hello! I simply would like to offer you a big thumbs up for your excellent info you have here on this post. I am returning to your website for more soon.

Hugo Caperon 15.01.2020, 22:22

Howdy! This post could not be written any better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I am going to forward this post to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

Zana Toste 16.01.2020, 01:43

bookmarked!!, I love your website!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:24

Can I simply say what a relief to find somebody that truly understands what they are discussing online. You actually know how to bring an issue to light and make it important. More and more people have to look at this and understand this side of your story. I can't believe you aren't more popular given that you surely have the gift.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:23

I have to thank you for the efforts you've put in writing this blog. I'm hoping to see the same high-grade blog posts by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal website now 😉

Damien Kiral 06.03.2020, 14:11

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Thanks!

achat base de données b2c 07.03.2020, 05:58

I love reading a post that will make people think. Also, many thanks for allowing for me to comment.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS