Арестован подозреваемый в убийстве моряка на теплоходе во Владивостоке

Суд во Владивостоке заключил под стражу подозреваемого в убийстве старшего механика грузового теплохода «Лидер», сообщил РИА «Новости» в понедельник руководитель Приморского межрайонного следственного управления на транспорте Олег Власенко.

По данным следствия, утром 21 мая в машинном отделении теплохода «Лидер» было обнаружено тело старшего механика судна с перерезанным горлом. 

Уголовное дело возбуждено по части первой статьи 105 УК РФ (убийство), которая предусматривает до 15 лет лишения свободы. Теплоход, недавно вернувшийся из плавания, стоял на рейде порта Владивосток, экипаж судна состоял из 19 человек. Очевидцы сообщили, что у токаря имелся нож, имитирующий самурайский. 

«Фрунзенский суд Владивостока в воскресенье по ходатайству следствия заключил под стражу подозреваемого в убийстве — 52-летнего токаря судна», — сказал собеседник агентства. Подозреваемый в убийстве ранее не судим, добавил он. Следствие полагает, что убийство совершено в ходе ссоры, возникшей между членами экипажа.

12:50, 24.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Арестован подозреваемый в убийстве моряка на теплоходе во Владивостоке

read this post here 30.12.2019, 21:10

I simply want to tell you that I'm new to blogging and certainly loved you're page. Very likely I’m going to bookmark your site . You really have perfect articles. Thanks a bunch for revealing your website.

Charley Frusci 15.01.2020, 21:50

Hello there! I could have sworn I’ve visited this website before but after browsing through many of the articles I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I found it and I’ll be book-marking it and checking back frequently!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:00

I really love your website... Excellent colors & theme. Did you develop this amazing site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own website and want to learn where you got this from or just what the theme is named. Many thanks.

achat base de données b2c 05.03.2020, 07:57

This is a topic that is near to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

Ike Sella 06.03.2020, 10:26

You're so awesome! I do not suppose I've truly read through something like that before. So wonderful to find somebody with a few genuine thoughts on this issue. Really... thank you for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a bit of originality.

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:37

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t know why I can't subscribe to it. Is there anybody having identical RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanx!

Tom Astorga 09.03.2020, 05:39

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.

go to this web-site 10.03.2020, 02:59

I simply want to say I'm very new to blogs and certainly loved this blog site. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You surely come with very good writings. Regards for sharing your webpage.

bare 15.03.2020, 07:46

I quite like looking through a post that will make people think. Also, thank you for allowing me to comment.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS