На взятках попались два сотрудника Управления делами президента

В Москве возбуждено уголовное дело о получении взятки двумя сотрудниками Управления делами президента.

Игорь Ерашов и Владимир Корнияки вымогали взятку в ходе проведения проверки деятельности подведомственного учреждения. 26 мая их противоправная деятельность была пресечена правоохранительными органами во взаимодействии с Управделами президента.

Ерашов (ведущий советник) задержан, Корнияка (возглавляет один из отделов Управделами) отпущен под подписку о невыезде, сообщил ИТАР-ТАСС пресс-секретарь Управделами президента РФ Виктор Хреков.

Возбуждено уголовное дело по ч.4 ст.290 УК РФ («Получение взятки группой лиц в крупном размере»), которая предусматривает наказание от 7 до 12 лет лишения свободы с возможным штрафом в размере до 1 миллиона рублей.

07:00, 28.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → На взятках попались два сотрудника Управления делами президента

why not try here 31.12.2019, 01:10

I simply want to tell you that I am just newbie to blogging and site-building and absolutely loved your page. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You surely come with excellent stories. Appreciate it for sharing your web page.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:35

I was pretty pleased to find this great site. I want to to thank you for ones time for this fantastic read!! I definitely appreciated every part of it and I have you saved as a favorite to see new information on your blog.

Bailey Mcnaught 15.01.2020, 20:05

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that will make the greatest changes. Many thanks for sharing!

a fantastic read 18.01.2020, 02:25

I just want to say I'm newbie to blogs and certainly liked you're blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly come with amazing article content. Thank you for sharing with us your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:46

Excellent post! We will be linking to this great article on our website. Keep up the great writing.

achat fichier email 05.03.2020, 14:42

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks.

Donnell Maderios 06.03.2020, 12:06

Right here is the right web site for everyone who would like to understand this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a subject which has been written about for years. Wonderful stuff, just great.

fichier qualifié 07.03.2020, 05:35

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes that will make the most significant changes. Thanks for sharing!

Erick Him 09.03.2020, 06:53

Your style is very unique in comparison to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.

straight from the source 10.03.2020, 05:52

I simply want to mention I am just new to blogging and site-building and really enjoyed this web page. Very likely I’m going to bookmark your site . You surely come with tremendous articles. Bless you for sharing your web-site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS