На Баляевском рынке ночью сгорели 13 киосков

30 мая в 22 часа 56 минут в Единую дежурно-диспетчерскую службу поступило сообщение о пожаре в одном из торговых киосков расположенных по адресу ул. Юмашева 2 города Владивостока. Спустя 4 минуты на место пожара прибыло и приступило к тушению первое пожарное подразделение. Через 38 минут огнеборцы ликвидировали открытое горение и приступили к проливке конструкции.

Огнем уничтожен торговый киоск, частично повреждены 13 киосков расположенных рядом. В результате пожара погибших и пострадавших нет. Всего в ликвидации пожара было задействовано 7 единиц техники и 24 человека личного состава, сообщили VestiRegion.ru в ГУ МЧС России по Приморскому краю.

Причины пожара и виновные устанавливаются.

11:25, 31.05.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → На Баляевском рынке ночью сгорели 13 киосков

content 31.12.2019, 00:56

I just want to mention I'm newbie to blogs and actually enjoyed your website. Very likely I’m likely to bookmark your blog post . You really come with good well written articles. Bless you for sharing your web-site.

Deandra Vantull 13.01.2020, 09:15

Hi! I simply want to offer you a huge thumbs up for your great info you've got right here on this post. I am returning to your site for more soon.

Go Here 18.01.2020, 03:28

I just want to tell you that I am beginner to blogging and definitely savored this website. More than likely I’m likely to bookmark your blog . You certainly have superb posts. Thanks a lot for revealing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:02

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am having difficulties with your RSS. I don’t understand why I can't subscribe to it. Is there anyone else getting identical RSS problems? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanks!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:28

Good site you have here... It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:48

Hi, I do believe this is an excellent website. I stumbledupon it 😉 I may come back once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

Harvey Segur 06.03.2020, 13:22

Great info. Lucky me I discovered your site by chance (stumbleupon). I have book marked it for later.

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:06

I like reading an article that can make men and women think. Also, thank you for allowing for me to comment.

important link 09.03.2020, 23:42

I just want to say I am just newbie to blogging and definitely loved this website. Almost certainly I’m going to bookmark your blog . You definitely come with impressive posts. Many thanks for sharing with us your blog.

bare 15.03.2020, 06:21

It’s nearly impossible to find educated people on this subject, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS