Работы по извлечению останков людей, найденных на строительстве дороги во Владивостоке, продолжаются

Продолжаются работы по извлечению останков погибших людей, найденных при строительстве дороги «п. Новый-Де-Фриз-Седанка-Патрокл». Напомним, процедура началась 27 мая.

Как сообщили VestiRegion.ru в администрации Владивостока, в работах принимают участие следственно-оперативная группа УВД по г. Владивостоку, волонтеры отряда «Авиапоиск», работники МУПВ «Некрополь», студенты ДВГУ, МГУ им. Невельского, Владивостокского государственного медицинского университета и другие.

Волонтерами обнаружено более 10 участков, где находились скорбные находки, извлечено около 1,5 тонн останков. На сегодняшний день такое их количество говорит о том, что здесь покоились останки более 200 человек. Пока работы не завершатся, извлеченные кости будут храниться в морге, затем подвергнутся судебно-медицинской экспертизе. В зависимости от результата экспертизы, которая покажет время гибели людей, предположительную причину смерти, будут решены вопросы погребения.

«Сегодня заканчиваются работы на нижней площадке участка, с завтрашнего дня приступаем к верхней, — отмечает заместитель главы Владивостока Альфред Татарчук. — Работы будут продолжаться до тех пор, пока все останки не будут извлечены».

17:20, 02.06.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Работы по извлечению останков людей, найденных на строительстве дороги во Владивостоке, продолжаются

here 31.12.2019, 02:48

I just want to tell you that I'm beginner to blogs and absolutely savored you're web blog. Probably I’m going to bookmark your site . You actually come with impressive article content. Thanks a bunch for sharing with us your blog.

Gerard Spirer 14.01.2020, 05:15

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Cheers!

Bruna Zielesch 15.01.2020, 21:00

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Many thanks!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:33

Good day! I could have sworn I’ve been to this web site before but after looking at some of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back often!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:03

I really like it when folks get together and share ideas. Great blog, keep it up.

achat base de données b2c 05.03.2020, 14:05

I couldn’t refrain from commenting. Very well written.

achat base de données b2c 07.03.2020, 01:56

Very good article. I'm experiencing a few of these issues as well...

Launa Glackin 09.03.2020, 15:11

After checking out a few of the blog posts on your web site, I honestly appreciate your technique of blogging. I book marked it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Please check out my web site as well and let me know how you feel.

browse around this site 10.03.2020, 07:56

I simply want to say I am just all new to weblog and definitely loved you're web blog. Likely I’m going to bookmark your website . You amazingly have superb articles. Regards for sharing with us your website.

Google 12.03.2020, 16:19

Good day! I simply want to give you a big thumbs up for the great information you've got here on this post. I will be returning to your website for more soon.

bare 16.03.2020, 02:21

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who had been doing a little research on this. And he in fact ordered me lunch because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this topic here on your website.

bare 16.03.2020, 10:51

An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who had been conducting a little homework on this. And he in fact ordered me dinner because I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this subject here on your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS