В Приморье снижается стоимость основных продуктов питания

По данным Приморскстата, стоимость минимального набора продуктов питания, входящих в потребительскую корзину, в расчёте на душу населения на месяц, в мае 2010 года составила 3187,31 рубля или 99,9% к уровню предыдущего месяца.

Так, в мае, по сравнению с апрелем на 8,2 процента снизились цены на мясо кур (кроме окорочков), на 1,08 процента на мороженую неразделанную рыбу, на 1,66 процента – на подсолнечное масло. Сметана стала дешевле на 0,09 процента, творог – на 1,34 процента, сахар – на 6 процентов, чай чёрный байховый – на 0,42 процента, хлеб и булочные изделия из муки 1 и 2 сортов – на 0,08 процента. Отмечено снижение цен на крупы – рис (1,75 процента), пшено (0,58 процента), горох и фасоль (1,74 процента). Вермишель подешевела на 0,91 процента, пшеничная мука – на 1,98 процента, картофель – на 1,5 процента. 

Замедлился рост цен на говядину, свинину, маргарин, сыры сычужные, яйца куриные, хлеб ржаной и ржано-пшеничный, на хлеб и булочные изделия из муки высшего сорта и яблоки.

13:10, 04.06.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В Приморье снижается стоимость основных продуктов питания

browse around this site 30.12.2019, 21:32

I simply want to say I am all new to weblog and seriously enjoyed this website. Likely I’m planning to bookmark your blog post . You actually have excellent posts. Cheers for revealing your webpage.

Erin Mccullom 14.01.2020, 03:25

You've made some good points there. I looked on the net to learn more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:30

Excellent article! We are linking to this great post on our website. Keep up the good writing.

my link 18.01.2020, 00:47

I simply want to say I'm beginner to blogs and absolutely loved your web page. Very likely I’m likely to bookmark your site . You definitely come with amazing article content. Regards for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:52

I was very happy to discover this website. I wanted to thank you for ones time due to this wonderful read!! I definitely liked every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff in your web site.

achat base de données b2b 05.03.2020, 08:39

Good info. Lucky me I came across your site by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later!

fichier qualifié 07.03.2020, 02:02

Hello there! I could have sworn I’ve visited your blog before but after going through many of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly pleased I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back often.

Sommer Stupp 08.03.2020, 16:04

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thanks!

click to investigate 10.03.2020, 04:41

I just want to say I am new to blogging and site-building and really enjoyed your blog site. Probably I’m likely to bookmark your website . You amazingly have really good articles and reviews. With thanks for sharing with us your web-site.

Onpassive Samoa 13.03.2020, 09:01

Very nice post. I absolutely love this site. Keep it up!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS