Жители Владивостока увидели самый большой флаг России (ФОТО)

Праздничные мероприятия, посвященные Дню России, начались с шествия спортсменов с самым большим флагом России. Его площадь 630 квадратных метров. 
 
Байкеры, барабанщицы и курсанты Морского государственного университета с обеих сторон сопровождали колонну. На центральной площади, по прибытию колонны, прозвучал гимн России в исполнении хора Дальневосточного государственного университета.
 
Затем на площади прошел концерт, посвященный празднику.

По всему Владивостоку на концертных площадках выступают творческие коллективы города.































































Фото — Валентин Труханенко.

17:15, 12.06.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Жители Владивостока увидели самый большой флаг России (ФОТО)

Владимир 13.06.2010, 02:24

Понравилось очень, не понравилось то, что было мало народу, а вцелом все отлично!!! Да и еще... флаг тяжелый был...))))

Дмитрий 13.06.2010, 12:51

Замечательный фото фото-отчет!

Манана 14.06.2010, 00:11

Сшить самый большой флаг, чтобы показали на всю страну и при этом не привести в порядок тротуары проспекта по которому его понесут. Господа, это сильно по владивостокски!!! А через пару недель Медведев прибывает.

see it here 30.12.2019, 23:34

I just want to mention I am just new to blogging and site-building and absolutely savored this blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You absolutely have fantastic writings. Cheers for revealing your website page.

Esteban Dantoni 13.01.2020, 09:25

You are so awesome! I don't think I have read something like that before. So great to find someone with unique thoughts on this subject. Seriously... thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the web, someone with a bit of originality.

Cruz Applebee 15.01.2020, 19:34

You're so awesome! I don't believe I've read through a single thing like that before. So wonderful to find someone with unique thoughts on this subject matter. Really... thank you for starting this up. This website is something that is required on the web, someone with a little originality.

he has a good point 18.01.2020, 01:59

I simply want to mention I'm newbie to blogging and certainly liked your web page. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You actually come with tremendous writings. Appreciate it for revealing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:03

I quite like looking through an article that will make men and women think. Also, many thanks for allowing me to comment.

Wilburn Sojda 06.03.2020, 15:02

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:36

I truly love your site... Pleasant colors & theme. Did you build this web site yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own blog and want to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Appreciate it!

Trinidad Nance 09.03.2020, 07:49

Your style is very unique compared to other people I have read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book mark this site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS