Гостевой маршрут для президента — кинотеатр «Чайка» на Чуркине

Как мы и предполагали, на предложение составить «народный маршрут» для президента РФ, одними из первых откликнулись жители многострадального Чуркина, давно мечтающие, чтоб президентский маршрут хоть раз прошел через их околоток. Любопытное предложение поступило от тамошнего аборигена Геннадия Сергеевича Лапина.

« Есть предложение мэру Владивостока Пушкареву: провести официальный прием мэра города для вип-гостей в кинотеатре Чайка на Чуркине. Получится живенько, оригинально, а главное с местной экзотикой. По нашему Чуркину (с заездом на Змеинку) можно такой «президентский маршрут нарисовать», что хозяевам города мало потом не покажется. Есть предложение — если Медведеву на юбилее будет недосуг, пригласить на этот маршрут иностранных мэров и журналистов. Готов быть гидом!
Геннадий Лапин».

 Кинотетр Владивостока - Чайка
 Кинотетр Владивостока - Чайка
Кинотетр Владивостока - Чайка
Кинотетр Владивостока - Чайка
 Кинотетр Владивостока - Чайка
Кинотетр Владивостока - Чайка
Кинотетр Владивостока - Чайка

14:17, 18.06.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Гостевой маршрут для президента — кинотеатр «Чайка» на Чуркине

Тик 18.06.2010, 21:06

Замечательный кинотатр ...был...

Фердинанд 18.06.2010, 23:45

Сейчас он еще красивее, просто достопримечательность Владивостока. Там можно даже фильмы снимать и сразу показывать. Два в одном.

Фердинанд 18.06.2010, 23:46

Интересно, а если бы сделали из него кинотеатр современный ходили бы люди?

А.Че. 21.06.2010, 02:01

В далёкие времена р-он Чуркина считался рыбацким.А затем тут обосновался одноимённый сброд из СНГ! Вот и вся «культурная жизнь», как в кишлаках и аулах! У них-то купи-продай на первом месте! Да ещё дастархан соорудить, и чтобы обязательно со спиртным.При этом заметьте, сами алкоголь не употребляют- коран запрещает.А куда потом коробки, ящики, бутылки и др.отходы?..Да в кусты или в сопки близлежащие, чтобы не платить за контейнеры мусорные!!! Сам этому свидетель еженощно...Вот такой вам всем азиатский фаст-фуд !!!

mila 22.06.2010, 23:48

В этом кинотеатре только фильмы ужасы снимать. Было бы хорошо если БЫ такой альбом попал в руки по назначению.

click 31.12.2019, 07:15

I just want to tell you that I am just beginner to blogging and certainly liked you're website. Most likely I’m going to bookmark your blog . You actually come with beneficial writings. With thanks for sharing with us your web-site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:36

This is a great tip particularly to those new to the blogosphere. Simple but very accurate info… Appreciate your sharing this one. A must read article!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:49

Everyone loves it when folks come together and share thoughts. Great blog, continue the good work!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:12

Aw, this was a really nice post. Taking a few minutes and actual effort to produce a superb article… but what can I say… I hesitate a whole lot and don't seem to get anything done.

Sheba Kotte 15.01.2020, 21:54

I was able to find good information from your content.

Duane Malaterre 16.01.2020, 01:52

Hello there, I believe your blog may be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, excellent website!

go to website 18.01.2020, 02:19

I simply want to mention I'm new to blogs and actually enjoyed this web blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You really have remarkable writings. Cheers for sharing with us your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:55

Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you so much, However I am going through difficulties with your RSS. I don’t understand why I can't join it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:09

I must thank you for the efforts you have put in writing this site. I am hoping to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my very own blog now 😉

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:37

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am going through issues with your RSS. I don’t know the reason why I can't subscribe to it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanks!

Kerstin Gordner 06.03.2020, 14:21

After going over a number of the blog articles on your blog, I seriously like your technique of blogging. I book-marked it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Please check out my website too and tell me your opinion.

Maranda Bordes 09.03.2020, 13:40

I absolutely love your blog... Excellent colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own personal blog and would like to find out where you got this from or exactly what the theme is called. Cheers!

i thought about this 10.03.2020, 21:10

I just want to mention I am just very new to blogging and site-building and definitely loved this web-site. Likely I’m planning to bookmark your blog post . You surely have beneficial stories. Appreciate it for sharing your blog site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS