Чиновник городской администрации осужден за получение взятки

20 июля 2010 года вступил в законную силу приговор Первомайского районного суда города Владивостока в отношении бывшего заведующего отделом технадзора управления содержания жилищного фонда и городских территорий администрации г.Владивостока – Дмитрия Ильина.

Признано доказанным, что он получил лично взятку в виде денег в сумме 30 000 рублей от индивидуального предпринимателя за согласование технического условия на выпуск ливневой канализации. Тогда как в соответствие с распоряжением главы администрации размер платы за данную услугу составлял 285 рублей 05 копеек. После того, как взятка была передана должностному лицу, предприниматель получил заранее подготовленное техническое условие на выпуск ливневой канализации по объекту, расположенному в районе улицы Зои Космодемьянской г.Владивостока.

Дмитрий Ильин осужден по ч.1 ст.290 УК РФ (получение взятки) к 3 годам лишения свободы с отбыванием наказания в колонии-поселении. Кроме того, как сообщили в краевой прокуратуре, ему назначено дополнительное наказание в виде лишения права занимать должности в органах государственной власти и органов местного самоуправления, связанные с осуществлением функций представителя власти, организационно-распорядительных и административно-хозяйственных полномочий сроком на 3 года.

18:08, 20.07.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Чиновник городской администрации осужден за получение взятки

try this web-site 31.12.2019, 04:20

I simply want to tell you that I'm all new to weblog and seriously liked you're web blog. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You definitely have very good articles and reviews. Appreciate it for revealing your blog site.

Richie Cossey 14.01.2020, 05:29

The very next time I read a blog, Hopefully it does not disappoint me just as much as this one. I mean, Yes, it was my choice to read, however I genuinely believed you would probably have something interesting to say. All I hear is a bunch of crying about something you could fix if you were not too busy looking for attention.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:26

An interesting discussion is definitely worth comment. I think that you ought to write more about this topic, it may not be a taboo matter but typically people don't discuss such topics. To the next! Many thanks.

Roselyn Kratochvil 15.01.2020, 23:47

I truly love your site... Pleasant colors & theme. Did you build this web site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own personal site and would like to know where you got this from or just what the theme is named. Cheers!

Willodean Calais 16.01.2020, 03:00

That is a very good tip particularly to those fresh to the blogosphere. Brief but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read post!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:01

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Cheers.

achat base de données b2c 05.03.2020, 12:27

An intriguing discussion is worth comment. I think that you need to write more about this subject, it might not be a taboo matter but typically folks don't speak about these subjects. To the next! All the best.

Tai Snoozy 06.03.2020, 16:49

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thank you for supplying these details.

achat base de données b2b 07.03.2020, 02:13

I could not refrain from commenting. Well written.

Darwin Reas 09.03.2020, 06:54

I could not refrain from commenting. Exceptionally well written.

additional info 10.03.2020, 07:01

I just want to mention I'm newbie to blogging and seriously liked this web site. Likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly come with outstanding writings. Appreciate it for revealing your website.

Onpassive Europe 13.03.2020, 08:11

Hi, I do think this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I will come back yet again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.

bare 15.03.2020, 13:52

Greetings! Very helpful advice within this post! It's the little changes that will make the most important changes. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS