В строительной отрасли Приморья создано 2410 новых рабочих мест

С начала года в Приморском крае создано 7217 новых рабочих мест. Напомним, это является эффективной мерой повышения качества жизни приморцев. Новые, экономически эффективные рабочие места способствуют повышению доходов населения и снижению уровня бедности в крае, обеспечивают стабильную занятость, социальные гарантии, достойный уровень оплаты труда.

Как сообщили в управлении по труду Приморского края, наибольшее число новых рабочих мест — более 2400 — было создано в строительной отрасли. Специалисты связывают это с подготовкой к саммиту АТЭС, в рамках которой ведётся масштабное строительство. Так, 1756 рабочих мест появилось во Владивостоке в организациях, занятых на объектах предстоящего саммита. 

Динамично развивающимися, с точки зрения создания новых рабочих мест, остаются оптовая и розничная торговля, ремонт автотранспортных средств, мотоциклов, бытовых изделий и предметов личного пользования. Здесь за I полугодие 2010 года создано 903 рабочих места. Более 500 рабочих мест создано на предприятиях обрабатывающего сектора, 343 – в сельском хозяйстве. 

Новые вакансии стабильно появляются на предприятиях энергетики, в сфере предоставления коммунальных, персональных и социальных услуг населению, на транспорте и в связи, в гостинично-ресторанном бизнесе, в рыболовстве и рыбоводстве, туризме, в здравоохранении. 

Более 2,5 тысячи новых рабочих мест приходятся на предприятия малого и среднего бизнеса.

12:00, 27.07.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В строительной отрасли Приморья создано 2410 новых рабочих мест

look at this web-site 31.12.2019, 01:33

I just want to say I'm newbie to weblog and really enjoyed your page. Probably I’m likely to bookmark your blog . You certainly have amazing articles. Appreciate it for sharing your website.

Arlie Tenpas 13.01.2020, 08:24

Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thank you for supplying this information.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:45

You need to be a part of a contest for one of the highest quality sites online. I'm going to highly recommend this blog!

Tamekia Schulkin 15.01.2020, 20:56

Spot on with this write-up, I really believe that this amazing site needs much more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the info.

website here 18.01.2020, 00:19

I simply want to tell you that I am just very new to weblog and definitely enjoyed you're blog. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You actually have remarkable stories. Kudos for sharing your website page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:53

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am going through problems with your RSS. I don’t know why I cannot join it. Is there anybody else getting the same RSS issues? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:26

You made some good points there. I checked on the web to learn more about the issue and found most people will go along with your views on this site.

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:48

There's certainly a great deal to learn about this topic. I love all the points you've made.

Lupe Jablonski 06.03.2020, 13:58

Great site you have here... It’s difficult to find quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

check my source 10.03.2020, 10:55

I just want to mention I'm beginner to blogging and site-building and seriously liked you're web page. Probably I’m likely to bookmark your website . You actually come with perfect articles and reviews. Bless you for revealing your website page.

bare 15.03.2020, 08:58

I really love your blog... Pleasant colors & theme. Did you build this site yourself? Please reply back as I’m trying to create my own site and would like to find out where you got this from or just what the theme is called. Appreciate it!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS