Главам городов и районов Приморья показали объекты АТЭС

По поручению губернатора края Сергея Дарькина для глав муниципальных образований Приморья была организована ознакомительная поездка по объектам саммита АТЭС. Руководители городов и районов получили возможность лично оценить масштабность строек.

За полдня главам муниципальных образований показали более десяти строящихся объектов. В программу поездки были включены гостиницы класса 5 звезд, объекты водоснабжения, очистные сооружения, комплекс по переработке и утилизации твердых бытовых отходов, жилой микрорайон «Снеговая падь». С катера главы смогли оценить темпы строительства Дальневосточного федерального университета, а также мосты на остров Русский и через бухту Золотой Рог. Подробную информацию по каждому объекту предоставили руководители краевых департаментов и представители подрядных организаций, сопровождавшие глав в поездке. 

«Подготовка к саммиту АТЭС имеет огромное значение для всего Приморья. Поэтому так важно, чтобы главы территорий имели полную информацию о том, как ведется подготовка к важному международному мероприятию. Подобные ознакомительные поездки по строящимся объектам мы планируем проводить и в дальнейшем», отметил губернатор.

18:40, 29.07.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Главам городов и районов Приморья показали объекты АТЭС

website link 30.12.2019, 21:31

I just want to tell you that I'm all new to blogs and honestly enjoyed you're page. Probably I’m planning to bookmark your site . You absolutely have outstanding articles and reviews. Thanks a lot for sharing your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:42

I truly love your blog... Very nice colors & theme. Did you build this site yourself? Please reply back as I’m planning to create my very own site and would like to learn where you got this from or what the theme is named. Thanks!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:39

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be exciting to read content from other authors and practice something from their sites.

Zackary Protain 15.01.2020, 21:33

Howdy! This blog post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will forward this information to him. Pretty sure he'll have a great read. I appreciate you for sharing!

Jay Tuning 16.01.2020, 01:50

You are so interesting! I do not suppose I have read a single thing like this before. So nice to discover someone with original thoughts on this issue. Really... thanks for starting this up. This website is one thing that is required on the internet, someone with a little originality.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:06

Great site you've got here... It’s hard to find high quality writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

Oma Kirn 06.03.2020, 12:22

Good info. Lucky me I ran across your blog by chance (stumbleupon). I have book-marked it for later.

fichier qualifié 06.03.2020, 22:27

Right here is the right blog for everyone who wants to find out about this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I really would want to…HaHa). You definitely put a new spin on a subject that's been discussed for ages. Great stuff, just excellent.

click to find out more 11.03.2020, 00:34

I simply want to mention I am new to blogging and truly enjoyed you're blog site. Almost certainly I’m going to bookmark your blog . You definitely have great writings. Thanks a bunch for revealing your web-site.

work from home today 13.03.2020, 11:30

Spot on with this write-up, I truly believe that this web site needs far more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the information.

bare 15.03.2020, 17:06

Hi, I do believe this is an excellent website. I stumbledupon it 😉 I may revisit once again since I saved as a favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide others.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS