В Находке сегодня открывается персональная фотовыставка Станислава Кабелева «Город Драконов или…»

В течение четырех лет, начиная с августа 2006 года, инициативная группа под руководством путешественника и писателя Станислава Кабелева проводила сбор информации о мегалитах, разбросанных на территории Находкинского городского округа и соседних Партизанского и Лазовского районов.
 
Многие из этих объектов напоминают изображения людей или животных, в том числе драконов. Существуют разные версии их происхождения, в том числе о существовании древней неизвестной цивилизации. Но окончательного ответа пока нет. В ходе исследований проведены десятки многодневных экспедиций, собрано и систематизировано множество материалов, в том числе фотодокументальных.

Часть этих фоторабот и будет представлена на выставке «Город Драконов или…». Открытие фотовыставки состоится 3 августа в 16.00 в Музейно-выставочном центре г. Находки по адресу: ул. Владивостокская, 6.

06:37, 03.08.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В Находке сегодня открывается персональная фотовыставка Станислава Кабелева «Город Драконов или…»

our website 30.12.2019, 22:51

I just want to say I am new to blogs and certainly loved you're blog site. Very likely I’m going to bookmark your site . You definitely come with impressive article content. Many thanks for sharing your web-site.

Angelita Stoey 14.01.2020, 02:52

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Cheers.

Rosemarie Kester 15.01.2020, 23:29

I seriously love your site... Great colors & theme. Did you create this web site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own personal blog and want to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Cheers!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 19:33

There is definately a great deal to find out about this topic. I like all of the points you made.

fichier qualifié 05.03.2020, 14:45

Very good post! We will be linking to this great content on our site. Keep up the good writing.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:36

Excellent write-up. I absolutely love this website. Keep writing!

Kelly Pielow 09.03.2020, 17:31

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something that too few men and women are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I stumbled across this during my search for something regarding this.

browse this site 10.03.2020, 08:52

I just want to say I am all new to blogging and really savored this web blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly have perfect writings. Bless you for revealing your blog.

onpassive founders 13.03.2020, 07:17

Greetings! Very useful advice within this article! It's the little changes which will make the largest changes. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS