Парусник «Паллада» сегодня прибывает в КНР

Российский парусный фрегат «Паллада», совершающий учебное плавание по Тихому океану, в пятницу, 6 августа, прибывает из Южной Кореи в китайский порт Далянь.

Фото — Валентин Труханенко

Как сообщили в пресс-службе Дальрыбвтуза, по пути фрегат попал в сильный шторм бушевавший в Желтом море. Судно стало сильно крениться на правый борт. Однако экипаж «Паллады» быстро справился с проблемой, свернув паруса и уложив снасти. После шторма фрегат вновь на всех парусах продолжил путь в Далянь. 

Во время стоянки курсанты ознакомятся с историей и достопримечательностями Даляня, посетят музеи, а затем возьмут курс на Камчатку, где на берег сойдут местные курсанты. 

На пути во Владивосток «Паллада» сделает заход на остров Итуруп, где заберет бойцов студенческого путинного отряда Дальрыбвтуза. Ориентировочно 7 сентября фрегат вернется в порт приписки Владивосток.

09:20, 06.08.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Парусник «Паллада» сегодня прибывает в КНР

visit site 31.12.2019, 01:58

I simply want to mention I'm newbie to blogging and site-building and definitely savored you're web blog. Likely I’m want to bookmark your blog post . You absolutely have impressive writings. Thanks a lot for sharing with us your website.

Geri Godina 15.01.2020, 19:32

You have made some really good points there. I checked on the web for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:52

Howdy! I could have sworn I’ve visited this website before but after browsing through a few of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly delighted I stumbled upon it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:29

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thanks a lot.

Sue Santoro 06.03.2020, 13:04

An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who had been doing a little homework on this. And he in fact bought me breakfast due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this issue here on your web page.

Charlie Sartori 09.03.2020, 09:24

Everything is very open with a really clear clarification of the challenges. It was truly informative. Your website is extremely helpful. Thanks for sharing!

browse this site 10.03.2020, 09:54

I just want to mention I'm new to blogs and honestly loved your page. Most likely I’m likely to bookmark your site . You definitely have fantastic articles and reviews. Thanks a bunch for sharing with us your website page.

Onpassive Africa 13.03.2020, 05:53

Pretty! This was an extremely wonderful post. Many thanks for providing this info.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS