В Приморье заработает «горячая линия» по борьбе с незаконными пунктами приема металла

Завтра, 18 августа, для приморцев работает «телефонная горячая линия» по вопросам выявления пунктов, осуществляющих безлицензионную деятельность в сфере заготовки, переработки и реализации лома черных и цветных металлов.

Организатор — департамент лицензирования и регулирования отношений в сфере потребительского рынка края. 

С 9:00 до 18:00 по телефону 20-76-00 специалисты департамента принимают звонки от жителей края. Каждый может позвонить на «горячую линию» и оставить информацию о фактах краж металлических изделий, а также их сдачи в приемные пункты металлолома. 

Как отмечают специалисты, «горячая линия» помогает навести порядок в сфере оборота лома черных и цветных металлов.

10:15, 17.08.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Приморье заработает «горячая линия» по борьбе с незаконными пунктами приема металла

explanation 31.12.2019, 00:25

I simply want to mention I am just all new to blogs and honestly savored you're blog. Likely I’m likely to bookmark your website . You actually come with wonderful posts. Cheers for revealing your webpage.

Ollie Hickingbotham 15.01.2020, 19:43

Everything is very open with a very clear clarification of the challenges. It was really informative. Your site is extremely helpful. Many thanks for sharing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:42

I really like it when individuals come together and share thoughts. Great website, continue the good work!

fichier qualifié 05.03.2020, 12:54

I’m amazed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s both educative and amusing, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The problem is something that not enough men and women are speaking intelligently about. I am very happy that I came across this in my hunt for something regarding this.

Amal Amiri 06.03.2020, 18:03

This is a topic that is close to my heart... Thank you! Where can I find the contact details for questions?

Michal Jules 09.03.2020, 01:18

This is a topic that's near to my heart... Take care! Exactly where can I find the contact details for questions?

see it here 10.03.2020, 01:37

I just want to tell you that I am new to blogs and absolutely loved your web blog. Most likely I’m going to bookmark your website . You actually have beneficial article content. Thanks a bunch for sharing your website.

onpassive canada 13.03.2020, 05:42

Hey there! I simply want to give you a big thumbs up for your excellent info you have got here on this post. I am coming back to your site for more soon.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS