Во Владивостоке пройдут соревнования по гребле на байдарках и каноэ

Завтра, 28 августа, в 10 часов в бухте Федорова начнутся соревнования по гребле на байдарках и каноэ на «Кубок мировых звезд».

Фото — Валентин Труханенко

Как сообщили организаторы — управление информационно-методической работы в сфере нравственного и физического развития населения администрации Владивостока — основной целью мероприятия является знакомство подрастающего поколения гребцов с историей гребли на байдарках и каноэ во Владивостоке

Для связи поколений были учреждены специальные призы заслуженных мастеров спорта, которые будут вручать сами спортсмены, в свое время добившиеся высоких результатов на определенных дистанциях.

Идея проводить соревнования во Владивостоке принадлежит олимпийскому чемпиону по гребле на байдарках и каноэ Степану Ощепкову.

Посетить соревнования приглашаются все желающие.

15:04, 27.08.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке пройдут соревнования по гребле на байдарках и каноэ

navigate to this web-site 30.12.2019, 21:15

I simply want to say I am just very new to blogging and site-building and definitely savored you're website. Probably I’m want to bookmark your blog post . You really have outstanding stories. Thanks a bunch for sharing with us your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 08:54

Great post. I am dealing with a few of these issues as well...

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:36

It’s difficult to find well-informed people about this topic, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

achat base de données b2c 05.03.2020, 10:45

I was able to find good advice from your articles.

Chelsey Lovinggood 06.03.2020, 15:30

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes that produce the biggest changes. Thanks for sharing!

fichier qualifié 07.03.2020, 04:32

Great post! We are linking to this great post on our site. Keep up the good writing.

Minta Shuffield 08.03.2020, 20:07

Pretty! This has been an extremely wonderful post. Many thanks for providing this info.

More Help 10.03.2020, 21:11

I simply want to tell you that I'm all new to blogging and site-building and seriously loved this web-site. Likely I’m going to bookmark your blog . You absolutely have great posts. Regards for sharing with us your webpage.

GoFounders Europe 13.03.2020, 09:03

An outstanding share! I've just forwarded this onto a colleague who was conducting a little research on this. And he in fact ordered me dinner simply because I found it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this subject here on your site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS