Во Владивостоке нашли пропавших несовершеннолетних девочек

20 сентября, примерно в 23 часа в дежурную часть отдела милиции № 1 УВД по г. Владивостоку поступили заявления от родителей двоих несовершеннолетних девочек, 1998 и 1996г.р., которые в этот же день, около 17 часов, ушли из дома и не вернулись.

Фото — Валентин Труханенко

В ходе совместных розыскных мероприятий, проведенных сотрудниками отдела милиции № 1 УВД по г. Владивостоку и сыщиками оперативно-розыскной части № 1 Управления уголовного розыска УВД по Приморскому краю, 21 сентября было установлено местонахождение «потеряшек», которые находились в одном из гаражей, расположенных в районе дома 52 по ул. Толстого. В настоящее время девочки возвращены своим родителям.

Как оказалось, прогуливаясь вечером, девушки встретили знакомого юношу. Молодой человек привел их в гараж к своему 17-летнему другу Косте, который арендовал это помещение для производства авторемонтных работ. Решив отпраздновать свой первый рабочий день, владелец гаража предложил девушкам составить ему компанию. К этому мероприятию присоединился и 18-летний Владислав, однокурсник Кости.

Спустя некоторое время, после распития спиртного, девочки почувствовали себя неважно. Когда же им стало получше, обнаружили пропажу своих мобильных телефонов. Поэтому и решили домой не возвращаться, страшась наказания. 

О том, что кражу мог совершить один из новых знакомых, девочки даже не подумали. Но в ходе оперативно-разыскных мероприятий оперативники установили, что преступление совершил именно Владислав, студент одного из местных университетов, приехавший учиться во Владивосток из Арсеньева. 21 сентября сыщики изъяли у воришки украденные телефоны, которые он уже успел отнести в общежитие, предварительно выкинув сим-карты. 

Как сообщила VestiRegion.ru Марина Щукина, пресс-секретарь КМ УВД по Приморскому краю, по данному факту возбуждено уголовное дело по статье 158 УК РФ (кража), а в отношении задержанного избрана мера пресечения – подписка о невыезде.

17:02, 23.09.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке нашли пропавших несовершеннолетних девочек

WoodHaus Design 05.03.2020, 04:54

Great information. Lucky me I discovered your website by accident (stumbleupon). I have book marked it for later.

fichier qualifié 05.03.2020, 13:42

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It is the little changes which will make the largest changes. Thanks a lot for sharing!

body massage 05.03.2020, 19:50

Great info. Lucky me I came across your website by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!

Computer Recycling 06.03.2020, 03:56

This excellent website definitely has all the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

Omar Lucio 06.03.2020, 15:38

Hi there! This article could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I'll forward this information to him. Fairly certain he's going to have a great read. Many thanks for sharing!

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:00

I blog quite often and I truly appreciate your information. The article has truly peaked my interest. I will take a note of your blog and keep checking for new information about once a week. I opted in for your Feed too.

hyip btc 08.03.2020, 06:05

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Appreciate it.

Preston Minyard 09.03.2020, 13:29

After checking out a few of the blog articles on your web site, I really appreciate your way of blogging. I added it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Please check out my web site as well and let me know your opinion.

reverse engineering of pl/sql 09.03.2020, 20:57

You are so cool! I don't think I have read through a single thing like that before. So good to find somebody with genuine thoughts on this topic. Seriously... many thanks for starting this up. This site is something that is required on the web, someone with a bit of originality.

live music 10.03.2020, 04:48

I want to to thank you for this excellent read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I have you book-marked to check out new stuff you post…

cruise 12.03.2020, 02:16

After looking at a few of the blog posts on your site, I honestly appreciate your technique of blogging. I added it to my bookmark site list and will be checking back soon. Take a look at my website too and tell me how you feel.

toronto custom fences 12.03.2020, 08:35

I enjoy reading an article that will make men and women think. Also, thanks for permitting me to comment.

Notar in Londra 12.03.2020, 11:03

This is a great tip particularly to those new to the blogosphere. Simple but very accurate info… Thanks for sharing this one. A must read post!

Apostille 12.03.2020, 15:00

I have to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I really hope to check out the same high-grade content by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own blog now 😉

BMW Malaysia 13.03.2020, 14:09

Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am encountering difficulties with your RSS. I don’t understand the reason why I am unable to join it. Is there anybody else getting similar RSS problems? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanx!

powerball 13.03.2020, 22:12

I love reading an article that will make people think. Also, thank you for permitting me to comment.

belkin ac1200fe firmware 14.03.2020, 00:10

I like it when folks get together and share views. Great website, keep it up.

guest post blog list 14.03.2020, 08:49

This is a topic that is close to my heart... Cheers! Where can I find the contact details for questions?

custom website design company 14.03.2020, 12:26

I like it when people come together and share ideas. Great blog, keep it up!

Netflix 14.03.2020, 22:32

I’m impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is an issue that not enough men and women are speaking intelligently about. Now i'm very happy I found this in my hunt for something concerning this.

bare 15.03.2020, 10:51

I truly love your blog... Excellent colors & theme. Did you build this web site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own personal site and would like to find out where you got this from or what the theme is named. Cheers.

bare 15.03.2020, 12:31

bookmarked!!, I like your web site!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS