Новые требования к продаже в магазинах мороженой рыбы вступят в силу 1 октября

Новые требования к продаже в магазинах мороженой рыбы, предотвращающие возможный обман покупателя, вступят в силу 1 октября, сообщила пресс-служба Роспотребнадзора. 

С 1 октября 2010 года вступает в действие дополнение к «Гигиеническим требованиям безопасности и пищевой ценности пищевых продуктов». Согласно этому документу масса глазури, нанесенной на мороженую рыбную продукцию, произведенную из рыбы, не должна превышать 5% массы нетто, из креветки – 6% массы нетто, отметили в ведомстве. 

«Введение данных правил позволит искоренить практику обмана потребителей недобропорядочными поставщиками, заставляющих платить покупателя за лед. А также послужит сигналом бизнесу для создания предприятий по глубокой переработке рыбы, перекрыв тем самым путь рыбному филе, ввозимому по импорту», – говорится в сообщении Роспотребнадзора. 

11:14, 30.09.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Новые требования к продаже в магазинах мороженой рыбы вступят в силу 1 октября

find more 31.12.2019, 07:07

I simply want to say I'm new to blogging and truly liked you're web site. Very likely I’m want to bookmark your blog . You really come with fantastic posts. Cheers for sharing your website.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:22

I used to be able to find good info from your blog articles.

Victor Pieratt 15.01.2020, 21:06

Hi there! This post could not be written much better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will send this post to him. Fairly certain he's going to have a very good read. Thank you for sharing!

my link 18.01.2020, 02:06

I just want to mention I am just beginner to blogging and seriously savored this web page. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You certainly come with remarkable posts. Kudos for revealing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:41

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the site is also very good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:59

Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it 😉 I may revisit once again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help others.

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:19

I’m impressed, I must say. Seldom do I encounter a blog that’s both equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The problem is something too few folks are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this in my hunt for something concerning this.

Freeman Michalenko 06.03.2020, 10:03

Great site you have got here... It’s hard to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate people like you! Take care!!

achat fichier email 06.03.2020, 22:22

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t know why I can't join it. Is there anybody else getting the same RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanks.

Kenny Manquero 09.03.2020, 15:47

Saved as a favorite, I like your website!

see post 10.03.2020, 09:49

I simply want to tell you that I'm newbie to blogging and site-building and definitely liked this web-site. Most likely I’m going to bookmark your blog . You really have wonderful article content. Kudos for sharing your website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS