Полиция сохранит за собой функции по безопасности дорожного движения

Полиция сохранит за собой функции по обеспечению безопасности дорожного движения и контролю за частными охранными предприятиями, сообщил во вторник статс-секретарь, заместитель министра внутренних дел Сергей Булавин.

Он отметил, что участники обсуждения законопроекта о полиции предложили не возлагать на сотрудников органов внутренних дел функции по контролю за детективной деятельностью, охране имущества и объектов по договорам.

«Считаем, что необходимо сохранить полицейское присутствие при обеспечении безопасности дорожного движения, контролем за ЧОПами, охране имущества по договорам», — сказал Булавин.

Он добавил, что в настоящее время отсутствуют объективные предпосылки для исключения этих функций, сообщает РИА Новости.

Обсуждение россиянами президентского законопроекта «О полиции» завершилось 15 сентября, 23 сентября Дмитрий Медведев распорядился в течение двух недель внести в него дополнения по итогам обсуждения.

07:36, 06.10.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Россия → Полиция сохранит за собой функции по безопасности дорожного движения

check my source 30.12.2019, 22:31

I just want to say I am all new to blogging and site-building and truly liked your web site. Probably I’m want to bookmark your blog post . You surely come with outstanding well written articles. Thanks a lot for sharing with us your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:41

Great article. I'm experiencing many of these issues as well...

Dudley Weedon 16.01.2020, 00:05

Hi there! This article couldn’t be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I most certainly will send this post to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

great site 18.01.2020, 01:13

I simply want to mention I'm beginner to blogging and site-building and seriously liked you're web page. Almost certainly I’m going to bookmark your blog . You surely have outstanding writings. Regards for revealing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:16

May I simply just say what a comfort to find someone who really knows what they're discussing online. You actually know how to bring an issue to light and make it important. A lot more people ought to check this out and understand this side of the story. I was surprised you are not more popular because you most certainly possess the gift.

fichier qualifié 05.03.2020, 15:08

Spot on with this write-up, I truly think this website needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the information!

Sofia Ybarro 06.03.2020, 13:43

Good info. Lucky me I found your website by accident (stumbleupon). I've saved it for later!

Loria Guidice 09.03.2020, 15:19

You need to take part in a contest for one of the best blogs online. I am going to highly recommend this site!

click for more 10.03.2020, 06:28

I just want to tell you that I am newbie to weblog and truly savored you're web blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You actually come with outstanding articles and reviews. Thanks a lot for sharing with us your webpage.

ash mufareh 13.03.2020, 09:36

Saved as a favorite, I really like your blog!

bare 15.03.2020, 08:06

Howdy! This blog post couldn’t be written any better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I will send this information to him. Fairly certain he's going to have a good read. I appreciate you for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS