В Приморье молодую девушку обокрал сосед

Молодую жительницу поселка Спасское одноименного района минувшей ночью посетил неизвестный визитер. Никаких амурных планов у незваного гостя не было. Он просто хотел поживиться чем-нибудь ценным.

Злоумышленника привлекла веселая суета, царившая в квартире последние сутки – накануне хозяйка жилплощади отметила свой 23-ий день рождения. В три часа ночи, когда именинница осталась одна, к ней вломился незнакомый парень. Применив силу, юноша отобрал у перепуганной жертвы золотые сережки и сотовый телефон. 

После того, как потерпевшая обратилась в милицию, розысками злоумышленника занялись сотрудники уголовного розыска. К утру сыщики смогли задержать грабителя. Искали его по всему поселку, а нашли в двух шагах от места преступления. 

Как сообщила VestiRegion.ru Ольга Климакова, сотрудник пресс-служба УВД по Приморскому краю, грабитель оказался соседом потерпевшей. К сожалению, запомнить в лицо и по именам всех жильцов дома, в котором несколько сотен квартир, практически невозможно. Поэтому потерпевшая и не опознала сразу своего обидчика. У парня, ранее судимого за кражу, изъяли похищенные вещи, а по факту грабежа возбудили уголовное дело.

11:20, 14.10.2010 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → В Приморье молодую девушку обокрал сосед

find this 30.12.2019, 22:00

I simply want to mention I am just new to blogging and honestly savored this web-site. Very likely I’m likely to bookmark your website . You really come with impressive posts. Thanks a lot for sharing with us your blog site.

Glenn Milloway 14.01.2020, 02:14

Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon everyday. It's always useful to read articles from other writers and use a little something from their web sites.

Devin Deslaurier 15.01.2020, 22:40

Howdy! I could have sworn I’ve been to this site before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly pleased I stumbled upon it and I’ll be book-marking it and checking back often.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:28

This is a topic that's close to my heart... Thank you! Where are your contact details though?

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:00

An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker who had been doing a little research on this. And he in fact ordered me breakfast because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this issue here on your web page.

Maxwell Egelhoff 06.03.2020, 17:02

When I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service? Thank you.

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:39

You've made some really good points there. I checked on the internet for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

Enda Varas 08.03.2020, 14:52

Hello! I could have sworn I’ve visited this blog before but after looking at a few of the articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly pleased I came across it and I’ll be book-marking it and checking back often!

content 11.03.2020, 02:38

I just want to tell you that I am very new to weblog and certainly liked your blog. Most likely I’m planning to bookmark your blog post . You definitely have good article content. Regards for sharing your website.

bare 15.03.2020, 09:47

An intriguing discussion is worth comment. I think that you need to write more about this issue, it might not be a taboo matter but usually folks don't talk about these topics. To the next! Cheers!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS